houten strik

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.115
241
Goeree-Overflakkee
Leuk idee voor de feestdagen? Houten strik

Strik-4-334x275.jpg
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Ik vind het idee echt geweldig, je creativiteit is de enige beperkende factor, en er zijn houtsoorten genoeg waarmee je mooie combinatie's kunt maken.
 

WR1944

Oud hout
Het idee vind ik wel aardig maar de prijs is totaal belachelijk. Met een zaag, een restje triplex en een restje stof en wat knutselminuten zijn genoeg. Door m'n werk heb ik een aversie opgebouwd t.a.v. stropdassen en andere halsomstrengelende attributen. Met m'n huwelijk twee jaar terug heb ik voor het laatst een stropdas gedragen dus met de komende feestdagen zie je mij niet met zo'n houten geval voor m'n strot lopen.
Iedereen nog gefeliciteerd met St Nicolaas. Ik hoop dat het wat nuttigs heeft opgeleverd op houtbewerkingsgebied. Daar wordt hier, behalve in enkele Nederlandse nederzettingen in Michican of Iowa geen aandacht aan besteed. Zoveel te meer aan z'n commerciele halfbroer Santa Claus. Al weken zitten we in een TV-bombardement, zowel films als reclame.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.