Tip voor goedkope Festool machines

MarcoZ

Actieve deelnemer
25 dec 2011
133
0
Allereerst: nee ik heb geen binding of wat dan ook met dit bedrijf, maar in tijden van recessie kan iedereen de eurotjes goed gebruiken dus vandaar deze tip.

Mochten er mensen in het bezit zijn van een Bouwmaat pasje, en nog Festool gereedschap willen aanschaffen dan zou ik eens gaan kijken bij de Bouwmaat. Vanwege een opruiming gaat alles voor 25% minder weg en dat scheelt toch aanzienlijk wat eurotjes. Ik was vanmorgen verheugd om het te lezen in de Bouwmaat krant en ben dan ook met piepende bandjes naar de Bouwmaat gereden om mijzelf een sinterklaaskado te doen in de vorm van een T12 accuboormachine.:rolleyes::eek:

Nogmaals ik heb er geen profijt van, maar omdat het behoorlijk wat euro's scheelt (in mijn geval ruim 150 euro) wou ik het jullie niet onthouden.

Mocht dit topic niet binnen de regels vallen dan mag het uiteraard verwijderd worden.
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Heh dat wou ik gisteren ook nog plaatsen, maar was niet helemaal zeker of ik het nu wel of niet moest doen :D

Oh en niet alle festool/protool apparaten zijn in de aanbieding begreep ik, alleen degene die in de folder stonden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.