grote kerstmarkt en galerie expositie in Lemmer (Frl.)

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Beste mensen op 7 (13.30 - 21.00 uur) en 8 (11.00 - 17.00 uur) december a.s. organiseert het kunstenaarscollectief INART in hun galerie in het oude postkantoor in het centrum van Lemmer een kunstverkoop expositie door 30 kunstenaars. DE gelegenheid om een grote verscheidenheid aan kunstwerken in verschillende technieken te zien. EN met kleine prijsjes. Speciaal voor Sint en Kerstcadeaus: 3 tot 300 euro. Als een van de uitgenodigde kunstenaars sta ik daar ook met houtdraaiwerk: speciaal ontworpen sierlichten, bijouterie doosjes en objecten voor onder de kerstboom.

Daarnaast op 7 december a.s. van 15.00 tot 21.00 uur in het centrum van Lemmer een grote kerstmarkt met 80 kramen.
Graag nodig ik jullie uit even langs te komen in galerie INART te Lemmer.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nog twee nachtjes slapen en dan mag ik op 7 en 8 december met 30 kunstenaars exposeren in galerie INART, Nieuwburen te Lemmer.
Iedere kunstenaar biedt werk aan met kleine prijsjes: we houden het op van €3 tot €300.
Daarnaast op vrijdag 7 december een grote kerstmarkt in het centrum van Lemmer naast het oude postkantoor.
Het weer: het dreigt een mooie witte kerstmarkt te worden.
Graag tot dan.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.