Rinus

rinus

Actieve deelnemer
13 nov 2011
749
152
Heerde
marinusvannorel.nl
Ik sta al even geregistreerd en het is tijd om even te vertellen wie ik ben en wat ik zoal doe.

Ik ben Marinus, geregistreerd als Rinus en de laatste 10 jaar steeds meer actief met het hout. Ik doe veel met eiken omdat dat toevallig voorradig is, maar ander inlands hout ga ik niet uit de weg. Ik doe veel samen met Ernst Kuhne (ook bekend op dit forum) en we maken tafels, kasten, stoelen, maar ook wel een bed of een schuur. Vooral dingen die we leuk vinden om te doen. Mijn werkplaats is niet altijd even goed opgeruimd. Zie ook de foto's van Ernst.
We proberen opdrachten binnen te krijgen en die kostendekkend te leveren. Vanaf 1 november ben ik ingeschreven in het Handelsregister. Niet dat ik rijk denk te worden van meubels maken, maar bij een aantal bedrijven kom je makkelijker binnen als je een KvK nummer hebt. Tot nog toe heb ik niet kunnen ontdekken dat de prijzen een stuk interessanter worden.
Ik heb o.a. de beschikking over een Robland K31. Ben ik zeer tevreden mee. Onlangs een kettingfrees bij BVA auctions gekocht. Het merk is Invicta. Nooit van gehoord maar hij doet wat hij moet doen. Wil je meer weten? Vraag gerust.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.