Even voorstellen

Vwdirk

Actieve deelnemer
25 nov 2012
40
0
Niel-bij-As
Hellow,


Ik ben nieuw op dit forum, dus ga ik me even voorstellen. Ik ben Dirk en kom uit Niel-bij-As. Vader van 2 bengels en gepassioneerd door houtbewerking. Werk bij een VW-dealer in de naverkoop. Volg nu mijn 3e jaar avondonderwijs als meubelmaker.

wat heb ik al gemaakt: 2 inbouwkasten, kubussen, hangkastje (volledig verstek),....

wat ga ik nog maken: trap, keuken, tafel, poolhouse, etc.

Hoop hier leuke ervaringen te delen en kennis op te doen/uit te wisselen.


grt, Dirk
 

Bep

Actieve deelnemer
27 sep 2010
199
1
Welkom op het forum Dirk...

En heel veel hout plezier

Groeten Bep
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He Dirk,

Welkom hier !! Nu ben ik wel erg benieuwd naar de foto's van je projecten.... Je hebt genoeg plannen zie ik, hardstikke goed !
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
de dienst naverkoop is meestal de service-dienst/ klantendienst. Waar je dus terecht kan met problemen of vragen nadat je een product gekocht hebt.
Of zoals we dat in goed Nederlands de "after sales-afdeling" noemen :D :p
 

Vwdirk

Actieve deelnemer
25 nov 2012
40
0
Niel-bij-As
de dienst naverkoop is meestal de service-dienst/ klantendienst. Waar je dus terecht kan met problemen of vragen nadat je een product gekocht hebt.

klopt in deze context min of meer.
Ik ben werkzaam voor de werkplaats, maak de werkplaatsplanning, volg garanties op, stuur de monteurs aan, etc.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.