Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen

Cool Even voorstellen

Hellow,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ga ik me even voorstellen. Ik ben Dirk en kom uit Niel-bij-As. Vader van 2 bengels en gepassioneerd door houtbewerking. Werk bij een VW-dealer in de naverkoop. Volg nu mijn 3e jaar avondonderwijs als meubelmaker.

wat heb ik al gemaakt: 2 inbouwkasten, kubussen, hangkastje (volledig verstek),....

wat ga ik nog maken: trap, keuken, tafel, poolhouse, etc.

Hoop hier leuke ervaringen te delen en kennis op te doen/uit te wisselen.

grt, Dirk

Welkom op het forum Dirk...

En heel veel hout plezier

Groeten Bep

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    He Dirk,

Welkom hier !! Nu ben ik wel erg benieuwd naar de foto's van je projecten.... Je hebt genoeg plannen zie ik, hardstikke goed !
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

welkom op dit leuke forum
    GROETJES MOOTJE

Welkom

en wat is naverkoop?
    MvG
    Chris
    If you put your mind to it you can accomplish anything

de dienst naverkoop is meestal de service-dienst/ klantendienst. Waar je dus terecht kan met problemen of vragen nadat je een product gekocht hebt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamPonette Bekijk Berichten
    de dienst naverkoop is meestal de service-dienst/ klantendienst. Waar je dus terecht kan met problemen of vragen nadat je een product gekocht hebt.
    Of zoals we dat in goed Nederlands de "after sales-afdeling" noemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamPonette Bekijk Berichten
    klopt in deze context min of meer.
    Ik ben werkzaam voor de werkplaats, maak de werkplaatsplanning, volg garanties op, stuur de monteurs aan, etc.

Forum Rechten