Verdi , een groentje

verdi

Nieuw lid
30 dec 2011
14
0
Beste forumleden,

Heb het laatste jaar vooral actief zitten lezen op het forum en genoten van de foto's van werkplaatsen, meubels, nieuwe aanwinsten, vergelijkende tests, de passionele discussies.

Alvorens jullie te bombarderen met mijn vragen in de daartoebehorende topics, wil ik met toch ook eerst even voorstellen.

Ik ben dieter en volg al drie jaar avondschool meubelmaken in met als voorlopig resultaat de verschillende types verbindingen, deurtje, kader (1ste jaar); een opgelegd werk in de vorm van een kastje (2de jaar)

kast.jpg

en een bureau naar eigen ontwerp (3de jaar)

bureau 174.jpg

Dit jaar volg ik de cursus trappenmaken. Op het ogenblik ben ik nog bezig met schaalmodel van een rechte open steektrap in els, maar binnenkort begin ik aan de trap voor ons nieuwe huis: een consoletrap in afzelia. Van zodra we gevloerd hebben kan ik beginnen meten en start ik uiteraard een topic. Nu nog beter doen dan die kerel van een trapje hoger. stress … ;)

Op langere termijn heb ik nog tal van andere zaken op mijn to do lijstje voor het nieuwe huis en die dus aanleiding zullen geven tot nog meer vragen en de aanschaf van het gepaste gereedschap:

1) Een kast voor de technieken in de hal
2) Een vestiarekast
3) Een dressing voor de slaapkamer
4) Tv / Stereomeubel voor de living
5) Tafel voor de eetkamer

Ik dank jullie alvast bij voorbaat voor jullie steun en goede raad.

Verdi
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
191
38
Amsterdam
Ha Verdi,

Welkom!
Enne dat groene van je, dat vind ik erg meevallen:)

Met vriendelijke groet,
Koos
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
welkom hier dieter/verdie leuke opleiding toch altijd, veel plezier hier op t forum en daar natuurlijk, met je plannen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.