Sint is vroeg dit jaar

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Mijn vrouw was een week in Nederland en kwam gisteravond o.a. met deze 2 pakketten thuis :D. Het bovenste, lange pakket van mijn grote houtvriend en handelaar Rick, met mooi kwartiers essen en een verrassing waarvan ik gok dat het che-chen is. Prachtig hout, dank je wel Rick! De onderste doos komt van Baptist, met o.a. een grondschaafje van Lie Nielsen, een groefschaafje van Veritas en 3 Auriou raspen. Super mooi allemaal. En mijn vrouw moest dit en nog allerlei andere kado's en spullen meeslepen uit Nederland, dus die kwam zwaar beladen weer thuis afgelopen nacht om 03:00 uur. Het was de bedoeling dat ze gistermiddag al zou landen maar een technische storing met het Lufthansa toestel vertraagde de boel met 12 uur! Dat is echt pech hebben, want ze is wel vanmorgen om 7 uur naar kantoor gegaan. Maar dat ik zo'n super vrouw heb wisten jullie al, wie mag nou een werkplaats in de woonkamer inrichten....... Nou bij Rick kunnen ze er ook wat van, Rick zijn vrouw verft zijn werkplaatsvloer in een hippe kleur en ze wonen in een soort hout pakhuis:D.

groeten uit bangkok,

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Een prachtig setje Rick! En Wupsie, geluk zit altijd in gewone dingen, anders noemen we het opwinding. Maar zo heel gewoon is het ook weer niet, ik voel me nog altijd zeer bevoorrecht om zo in een web catalogus wat gereedschap uit te zoeken wat iemand dan in Arnhem voor je verpakt wat hier in Bangkok terecht komt. En ook bijzonder is het dat iemand speciaal voor jou wat tijd vrij maakt, en hout bij elkaar zoekt er wat moois bij doet, wat hij mooi vindt maar hij weet dat de ontvanger dat ook zal vinden, dat ook allemaal netjes verpakt en dat hier dan 11.000 km verderop zijn bestemming vindt. Dat vind ik wel bijzonder, echt!

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.