verdacht goedkope besssy lijmklemmen?

jeroenv

Actieve deelnemer
24 feb 2012
207
0
waar het om gaat is eigenlijk het verder open zetten van een klem

Ik heb bijvoorbeeld mijn puntdak vervangen ik stond op een gegeven moment op een stijger met planken van 5 meter bij 30mm bij 250mm te klooien
als je dan zo'n onhandelbaar zwaar ding op zijn plaats wil klemmen en je klem staat net iets te klein is het verdomd makkelijk om hem met een hand een stukje verder open te zetten

ik weet het in het bovenstaande geval nooit in je eentje werken en zo maar ja.

ik gebruik die dingen dus ook meer voor klussen dan voor het fijnere werk
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Würth en Wolfcraft hebben lijmtangen waarvan de klemopening ook met één hand vergroot kan worden. Zie de kleine zwarte/gele pal op onderstaande foto's.
Type snelklem in 150-300-450 en 700 mm.
07_013900_1.jpg

3030000_1_96646d84fd.jpg

En Stanley heeft eenhandklemmen waarvan de klemopening automatisch dichtklemt. Zie kleine rode pal op onderstaande foto.
Je hoeft dus niet meer meerdere malen achter elkaar te knijpen. Alleen nog maar om echt de benodigde klemkracht te krijgen.
Verkrijbaar in 6" en 12" (150-300 mm).
stanley-fatmax-einhandzwinge-selbstspannend-83-124.png
 
Laatst bewerkt:

jeroenv

Actieve deelnemer
24 feb 2012
207
0
he die wolfcraft ziet er degelijker uit dan wat ik heb
stanley moet niet moeilijk te vinden zijn

het worden denk ik een paar van een van die drie hierboven,
16 25 kliklamps,
en ik denk dat ik toch voor de goedkope aluminium axminster sash clamps ga. dat scheelt toch een slordige 40 euro per klem

dank u sinterklaasje! :eek:
 
Laatst bewerkt:

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Ik heb er net mijn eerste bestelling gedaan lijkt mij een normaal bedrijf.

Hoe is het afgelopen met je bestelling heb je al iets binnen of iets dat ze onderweg zijn. Ik ben benieuwd want ik ben ook al een tijdje naar een setje goede lijmklemmen aan het kijken.
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
O en geven ze het dan niet af bij de buren of moest je aan de deur betalen ? Maar in ieder geval goed nieuws voor mensen op zoek naar lijmklemmen. Dat dit gewoon een betrouwbare shop is. En kan je daar trouwens gewoon particulier bestellen ?
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Alleen met btwnummer kan je bestellen, vooruit betalen en buren tja 1 maar 100 mtr verder achter een hek en corniferen haag :rolleyes: dus briefje in de bus en bellen helaas het is niet anders. (ben er al aan gewend, de ene zet het naast de deur de ander wil een handtekening, het gaat elke keer weer anders, wellicht ook verschillende bedrijven die bezorgen?) laatst had ik zelfs een NL bedrijf tntpost die hier kwam bezorgen in Belgie dat was wel ietwat vreemd wellicht.
 

jeroenv

Actieve deelnemer
24 feb 2012
207
0
zo gisteren 20 en hier kliklamps 250 binnengekregen
wat een geweldige dingen zeg!
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ik begin ook de balen te krijgen van de bouwmarkt klemmen. Ze hebben het op zich prima gedaan voor het geld, daar niet van. De houten grepen kunnen bij stevig aandraaien toch pijnlijke handen op leveren en die topjes worden op een gegeven ogenblik toch doorboord door een bolletje..

Wil nu langzaam de boel gaan vervangen en idd ook zo'n kratje aanschaffen. Het liefste heb ik echter deze...
Bessey Vario Corpuslijmtang REVO KRV 1000/95, krengen kosten echter een 65 euro ut stuk...
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
@gompy58, ik heb Bessey Corpuslijmtangen REVO KR. Bij deze variant kun je dus niet twee klembekken verschuiven, maar alleen maar diegene waar je handvat aan zit. Ze bevallen mee erg goed, en de hoge aanschafskosten daar denk ik nu gelukkig niet meer aan:)

Groeten Rudolf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.