toch eindelijk maar eens voorstellen

ernst

Actieve deelnemer
mijn naam is ernst , sinds enige tijd al lid van deze geweldige site.
vindt het nu wel eens tijd om mij behalve met reacties eens fatsoenlijk voor te stellen.
in mijn dagelijks bestaan ben ik veel , timmerman , tuinman , schilder , landschapsbeheerder , bosbouwer , schoonmaker en wat nog meer.
er moet dagelijks brood komen helaas.:)
maak (nog) niet het fijnste werk , meer de boerensfeer , maar wel met heel veel liefde voor het hout en het vak.
veel geleerd van een oud boertje , had een stuk hout en maakte daar een knuppel (voor achter het paard) of een kinderstoeltje van , de bezemsteel kwam uit het bos , etc.
wat van mijn werk staat op mijn hobbysite : www.hijkersmilde.drentsweb.nl
door mijn werkzaamheden kom ik regelmatig leuke bomen tegen als eik , berk , beuk , lijsterbes , meidoorn , sleedoorn en nog wat soorten.
zodra ik wat meer ruimte heb ga ik meer laten zagen.
 

olijf

Actieve deelnemer
18 nov 2012
41
0
Achterhoek
Ik kom met mijn werk ook veel leuk hout tegen, normaal gaat bij mij alles de kachel in maar ik ben toch van plan om wat mooi hout op te slaan voor mezelf of derden.
Van het winter wil ik thuis nog een linde zagen voor brandhout (ruimte maken voor andere bomen) maar waarschijnlijk ga ik de onderste 5 a 6 meter toch maar even apart leggen.
 

ernst

Actieve deelnemer
ja olijf , de kettingzaag en hout zijn verslaving.
moet regelmatig in het werk aanzien dat er complete bomen zo in snippers veranderen.
daarom ben ik overgestapt bij klussen die voor mijn eigen zijn om spaarzamer om te gaan met bomen.
geeft 1 probleem.
DE TUIN KOMT VOL TE LIGGEN.
 

olijf

Actieve deelnemer
18 nov 2012
41
0
Achterhoek
Het scheelt, ik heb nog een opslag bij mijn schoonouders op het boerenbedrijf.
Ruimte genoeg!

Ruimte is inderdaad onontbeerlijk in alle opzichten!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.