platem met hpl toplaag, waar te koop?

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Hallo forummers,

Hier op het forum lees ik wel eens wat over plaatmateriaal met een hpl-laag erop, nu moet ik misschien een scheidingswandje maken in hoogglans wit, dus ben ik benieuwd waar dat eventueel te krijgen is en in welke afmetingen.
Zelf woon ik in Overijssel.

Groeten, Bjorn
 

martie

Actieve deelnemer
28 nov 2010
88
18
Groenlo
Hallo Bjorn,

Ik koop al mijn plaatmateriaal bij Maiburg. Daar verkopen ze alle bekende merken en hebben ze enorm veel keuze. Ze komen het bezorgen.
Ik weet niet of je particulier bent, maar misschien leveren ze daar niet aan. Ik kan het eventueel voor je bestellen. Stuur me dan een PB-tje.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
ik weet iemand met een grote partij hpl afmetingen circa 110x230 in verschillende kleuren gaat voor weinig weg per plaat.
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Bedankt voor de reacties. Aan Kuiper had ik zelf ook gedacht, maar weet nog niet of ik daar ook zo kan bestellen of dat ze alleen aan groothandels leveren. De te maken wand wordt ook niet voorzien van hpl, maar van hoogglanslak, dus direct ben ik ook nog geen platen met hpl erop nodig.

Groeten, Bjorn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.