Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

platem met hpl toplaag, waar te koop?

Hallo forummers,

Hier op het forum lees ik wel eens wat over plaatmateriaal met een hpl-laag erop, nu moet ik misschien een scheidingswandje maken in hoogglans wit, dus ben ik benieuwd waar dat eventueel te krijgen is en in welke afmetingen.
    Zelf woon ik in Overijssel.

Groeten, Bjorn

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Waar in overijssel ?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dicht bij Almelo

Hallo Bjorn,

Ik koop al mijn plaatmateriaal bij Maiburg. Daar verkopen ze alle bekende merken en hebben ze enorm veel keuze. Ze komen het bezorgen.
    Ik weet niet of je particulier bent, maar misschien leveren ze daar niet aan. Ik kan het eventueel voor je bestellen. Stuur me dan een PB-tje.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Kuiper Plaatmateriaalen ???
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

ik weet iemand met een grote partij hpl afmetingen circa 110x230 in verschillende kleuren gaat voor weinig weg per plaat.

Bedankt voor de reacties. Aan Kuiper had ik zelf ook gedacht, maar weet nog niet of ik daar ook zo kan bestellen of dat ze alleen aan groothandels leveren. De te maken wand wordt ook niet voorzien van hpl, maar van hoogglanslak, dus direct ben ik ook nog geen platen met hpl erop nodig.

Groeten, Bjorn

Forum Rechten