Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Eiken Stamdelen te koop

Prachtige eiken stamdelen te koop. Ligt rustiek.

Lengte 335cm
    breedte 60 tot 80cm
    dikte +-7cm

super mooie selectie.

Vanaf €200,- image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Hoi warner waar ligt dit hout nu opgeslagen, Hoeveel hout kan ik kopen voor je 200 euro m2 of m3.

groetjes marc

Het hout ligt in Rotterdam. €200,- is per 335cm lengte, per volledig deel. Ik heb nog 1 plank voor €200,- en de rest is kwartiers gezaagd dus dat heeft meer waarde. Waar gaat je interesse naar uit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ed bever Bekijk Berichten
    Hoi warner waar ligt dit hout nu opgeslagen, Hoeveel hout kan ik kopen voor je 200 euro m2 of m3.

groetjes marc
    Het hout ligt in Rotterdam. €200,- is per 335cm lengte, per volledig deel. Ik heb nog 1 plank voor €200,- en de rest is kwartiers gezaagd dus dat heeft meer waarde. Waar gaat je interesse naar uit?

Hoi warner, sorry maar Rotterdam ligt toch te ver weg van uit noord brabant. toch bedankt voor je snelle reactie.

groetjes marc

Naar hoeveel hout was je op zoek? Ik zou het eventueel kunnen langs brengen.

Hoi Warner heb je dit stuk voor 200 euro nog liggen, dan wil ik graag precies weten hoe dik en breed.

Groet Joris.

Beste Joris,

Het ruwe deel is 51cm breed op z'n smalst en 72cm breed op z'n breedst en 7cm dik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warner Bekijk Berichten
    Beste Joris,

Het ruwe deel is 51cm breed op z'n smalst en 72cm breed op z'n breedst en 7cm dik.

Beste Warner

bedankt voor je reactie. Ik ben zeker geïnteresseerd, jammer dat Rotterdam niet "om de hoek" ligt, ik heb een vriend in Rotterdam en ga hem vragen een keer te kijken, helaas zit hij nu in het buitenland. Als hij terug is neem ik weer contact op om een afspraak te maken mits je het dan natuurlijk nog hebt.

Met vriendelijke groet,

Joris

Forum Rechten