Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aandrijfriem

Aandrijfriem

Dag allen,

Weet iemand een winkel, liefst in Amsterdam, waar ik een nieuwe aandrijfriem kan kopen voor een HolzHer bandschuurmachine?

riem1.jpg

Alvast bedankt,
    kevin

In Arnhem zit duursma, die zitten volgens mij op meer plekken en die kunnen dit soort riemen bijna zeker wel leveren

www.duursma.nl

en volgens mij is de fabrikant optibelt, tenminste een fabrikant. succes!
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Google even aandrijfriemen amsterdam, 26 resultaten."alleen"nog even bellen wie ze per stuk levert. Alleen denk ik dat het eenvoudiger is er een van het merk zelf te bestellen.

ik zie nu pas dat het voor een holzher bandschuurmachine is, welk type, die machines zijn volgens mij exact gelijk aan de Festool machines en sommige Metabo modellen. Als dat zo is kopo je gewoon die reserveonderdelen. Is het dezelfde als de Festool BS-75? of de BS-105 misschien?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Het is een HolzHer Derby 2405 en nu je het zegt, de gelijkenissen zijn groot, bedankt voor de tip. De onderdelen tekeningen van de Festools bekeken, de constructie is gelijkaardig enkel zijn de tandriemen van beide modellen breder.

Op Ebay heb ik een verkoper gevonden die riemen aanbiedt voor dit model, maar met een levertijd van minstens een week. Morgen een paar winkels contacteren, met wat geluk kan ik dan sneller terug aan de slag.

Forum Rechten