Toon snapt niets van frequentieregelaars

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Als ik het wel in de beschrijving van Conrad lees, maar niet in de pdf's van de leverancier, dan twijfel ik aan de beschrijving van Conrad.vario1.jpg
Dit is de oplossing, Jan - een hardwarematige variabele snelheid. Te vinden in mijn laatste aankoop, een monsterlijke Zweedse Jonsered.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Ja Jurriaan ik heb hem gezien op de Duitse site www.drechsler-forum.de
Een monster van een machine. Ben benieuwd hoe ie er uitziet wanneer je hem onderhanden hebt genomen.
Trouwens die variabele snelheid is dat zoiets als het pientere pookje van DAF?
Ook wel interessant om ons op deze site bij te praten (met foto's) over je nieuwste aanwinst.
We moeten toch bijblijven waar ja straks een 1e prijs schaal (als vorig jaar in Duitsland) op draait.
vr.gr. Jan Pranger.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Ja Jurriaan ik heb hem ook gezien op het Duitse forum. Kom maar uit de kast.... 2,5 meter.....tussen de centers :D
lol gefeliciteerd met deze Zweedse dame.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.686
2.567
Gaanderen
Jurrian ik heb al enige jaren een Jet 1442 met het pientere pookje. Machine werkt goed al zou ik nu een veel zwaardere kopen met frequentie regeling. Maar ruimte en budget houden me nog tegen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.