Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 154
    ribbels en vouwen? Dan zijn ze slecht gelegd Met dakrubber kan je in principe naadloos werken en je lijmt ipv brandt.

Klopt helemaal, heb over de ribbeltjes contact gehad met een leverancier, en die vertelde mij dat het mogelijk te maken kan hebben met de manier van verlijmen, deze ribbeldaken zijn waarschijnlijk met lijm rullen geplakt, dus niet het hele oppervlakte is gelijmd, door krimp en uitzetting onder invloed van wissellende temperaturen kunnen er dan ribbels ontstaan.
    Houterig mannekke

De beloofde foto's
    Na het dak is straks de tuin aan de beurt, eerst maar eens de financiele middelen rond maken

20130805_122258.jpg

20130805_122321.jpg
    Houterig mannekke

ziet mijn lodderig oog daar ribbels?

verder ziet het er leuk 'hokkie' uit! Moet je de rechterkant nog een beetje afwerken ter hoogte van dat zijraam? of zie ik dat verkeerd?

Dat heb je helemaal goed gezien: er zijn nog wat details die de nodige aandacht vragen, maar niet nu, op het heetst van de dag
    Houterig mannekke

ik had echt precies hetzelfde probleem!! Echt alles geprobeerd...niks werkte. Ik heb zelfs geprobeerd uit te graven, maar ook dat lukt niet. Toen heb ik een hovenier gezocht via www.kluswebsite.nl en https://www.vergelijkhoveniers.nl/bo...k-verwijderen/ marktplaats. Uiteindelijk is er een tuinman met stobbenfrees langsgekomen en binnen een uur waren alle wortels verwijderd.

Dat werkt inderdaad erg goed gijs
    Het berichtje waar je op reageert is echter al een jaar of 4 a 5 oud
    Met een hamer past alles...

Oh sorry! Misschien moet het topic dan gesloten worden.

Op klusidee schrijf je dat de stronk er nog uit moet....
    Voor wie maak je nu reclame?
    sometimes you just need a bigger hammer

Neuh dat doen we niet, wie weet wekt het Wupsie ook weer tot activiteit

Fons

Forum Rechten