Gesegmenteerde platte schaal met inlage

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ben bezig met een grenenhouten gesegmenteerde platte schaal met inlage in de vorm van een ster. Heb wat fototjes van wat ik tot nu toe heb gedaan, en ook de ontwerptekening van hoe het eruit komt te zien als de schaal klaar is. Alle gesegmenteerde ringen en de ster inlage zijn klaar. De ster is gemaakt uit segmenten gezaagd uit merbau, en ook de ring eromheen. De buitenste gesegmenteerde ring is ook uit merbau gemaakt, mooi donker bruin hard hout, wat veel contrast zal geven aan de schaal. Verwacht dat de schaal compleet klaar zal zijn in de loop van volgende week. De diameter is 300mm, de hoogte 40mm.
Bedankt alvast voor het kijken.
Ad






Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
beste ad,

ben zeer benieuwd naar het resultaat. ben zelf bezig met twee vazen. een van esdoorn met teakraster erdoor en 1 van esdoorn met blokjes kersen hout. het lukt me echter maar niet foto's op het forum te krijgen.

rick
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
rickkoorman zei:
beste ad,

ben zeer benieuwd naar het resultaat. ben zelf bezig met twee vazen. een van esdoorn met teakraster erdoor en 1 van esdoorn met blokjes kersen hout. het lukt me echter maar niet foto's op het forum te krijgen.

rick
Hey Rick, onderaan als je een nieuwe post maakt zie je toch wel dat je kan bladeren om in je computer om een foto file te vinden?
Alleen de grootte van het bestand mag niet te groot zijn. Ikzelf maak ze om te posten de bestanden niet groter dan pak weg 700 pixels, als het maar niet groter is dan 90kb, zo'n 800 pixels. Heb vandaag twee gesegmenteerde ringen gelijmd, dus het gaat goed.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.