Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

op zoek naar een schuurmachine

beste medehout bewerkers

ik ben op zoek naar een band schuurmachne
    maar kom er nie echt uit
    er zijnveel verschilende merken
    en de prijzen loopen zeer uiteen
    wat is nou de meest gangbaare voor de gemidelde hout bewerker

alvast bedankt joris

Ik heb je een PB gestuurd

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Joris,

Er zijn inderdaad veel verschillende mogelijkheden. Je moet jezelf afvragen wat je er vooral mee gaat doen en hoeveel je de machine wil gaan gebruiken. Stel je gebruikt de machine een uurtje per week voor kleine projecten dan heb je een andere machine nodig dan iemand die 30 uur per week complete tafelbladen loopt te schuren met zo'n machine (als voorbeeld dan he....in de praktijk moet ie dan gewoon een breedbandschuurmachine kopen en een nieuw koffiezetapparaat)
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Ik ben het eens met Rick, om je te kunnen helpen moeten we weten wat je ermee gaat doen.
    Ik heb een Bosch gbs 75 ae die ik vooral gebruikte om hardhouten tafelbladen mee te evenen, maar het was zeer zwaar en lastig werk. Nu heb ik mijn technieken verbeterd en hoef ik dat niet meer te doen. En ik weet niet of er een rechtstreekse link is, maar ik denk dat ik ze nog amper heb aangeraakt van sinds ik een rotex heb.

Forum Rechten