Nieuw op het forum

aavanputten

Nieuw lid
20 sep 2012
4
0
Al een tijdje lees ik mee op het forum om tips op te doen en me te verbazen over de prachtige werkstukken die gemaakt worden. Ik werk sinds de bouw van mijn huis graag met hout, met name meubels maken vind ik leuk. Ik heb thuis een kleine werkplaats in kunnen richten waar ik aangenaam kan werken, zonder dat er iemand last van mij heeft. Heerlijk zo'n plek. Ik vind hout een prachtig en veelzijdig product, maar moet nog veel kneepjes van het vak leren. Naast met hout werken, mag ik ook graag functioneel andere klussen doen (stucadoren, metselen, elektra). Het geeft me een leuke afleiding van mijn kantoorbaan.

Voor mijn werkplaats heb ik een mooie werkbank gemaakt, een cyclone seperator gemaakt op de stofzuiger waarover ook op dit forum al veel werd gesproken en heb ik de nodige apparaten kunnen aanschaffen. Ik werk met een bovenfrees, schuurmachine en stofzuiger van Makita, een invalcirkelzaag van Festool, een schaaf en decoupeerzaag van Bosch groen (laatste is niet zo precies, zou ik graag nog willen vervangen) en een afkort/verstekzaag van deWalt.

Vandaag heb ik mijn eerste vraag gepost, onder de tekeningen. Ik hoop hier nog vele tips en mooie werkstukken te kunnen bewonderen.

Alex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.