Paul Sellers masterclasses

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Voor de liefhebbers: https://woodworkingmasterclasses.com/

Dit is de online masterclass van Paul Sellers. Mocht je kiezen voor het premium account (zoals ik gedaan heb), dan kun je beter eerst even naar zijn blog gaan (www.paulsellers.com) om een kortingscouponcode (goeie voor galgje) te kopieren. Ik mag nu maandelijk $12.75 betalen voor alle content. Ik vind het de moeite waard, maar dat is uiteraard persoonlijk. Hij biedt ook een gratis account aan, maar dan kun je de project episodes niet bekijken.

Geniet ervan..... of niet :)

Groet,

Michael
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Best interessant, maar dan ... zijn eerste project 'shaker-style wall clock' is toch iets vreemd. Een ruime slinger-klok-kast voor een elektrisch gestuurde klok. Is gelukkig minder luidruchtig dan het echte ding - ik had er vroeger één in mijn kamer met thermisch compenserende slinger. De kast komt mij leeg en naakt over. Ik zou beter een barokke zwarte woud koekoek met dennenappel gewichten ergens op de kop tikken en moderniseren. ... niet dus :)
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
In principe gaat het niet echt om de klok, maar hij laat zien hoe je met handgereedschap een bepaald doel kan bereiken. Dit doet hij aan de hand van projekten. Ik verwacht ook dat naarmate de tijd vordert de werkstukken gecompliceerder zullen worden. Time will tell.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik heb net het 1e (gratis) deel zitten bekijken. Wat kan die man het toch duidelijk uitleggen. Voor de mensen die houden van handgereedschap en/of vakmanschap is dit een aanrader!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.