nieuwe aanwinst!

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Kwijl.

Oh, wat is jaloezie toch een menselijke eigenschap :rolleyes:
Wat een prachtige schalen-draaier.

Benieuwd naar de eerste resultaten, natuurlijk.

Mocht je in het Noorden van het land wonen, dan zou ik hem best een in actie willen bewonderen.
 
Laatst bewerkt:

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Ronald dat is een erg fraaie aanwinst een echte schalenbank, van harte met de nieuwe aanwinst.

Fraaie vormen heeft deze dame.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Zo, da's een mooie machine. Kan deze machine bepaalde taken beter aan dan je Oneway ? Ik zie er zo snel geen regelbaar toerenbaar op zitten.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Geweldig Ronald. Een echte kopdraaibank tussen de lakens. Een machine, die zijn kwaliteiten bewezen heeft. Welke diameter kun je nu draaien? Ben benieuwd.
vr.gr. Jan Pranger.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
De dame met de dikke kont weegt geloof ik 250 en een beetje kilo. het blauwe knopje is de snelheidsregelaar. het heeft 1,5 pk motor. De maximale diameter outboard is in theorie van de grond tot de as. inboard is het geloof ik "slechts" iets meer dan 50 cm.
@ rick: hij kan niets meer dan de oneway zelfs iets minder, maar ik kan er rondjes omheen lopen en hoef niet meer over een bed te buigen.
Het is dus NIET zo dat de oneway nu weg gaat... :)
@ toon: 't is in Doetinchem... isnie echt het noorden...
@ henk: ik geef je weinig kans... ;-)

groeten
Ronald
www.dehoutdraaierij.nl
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Een mooie machine. Heb er wel een naar gekeken maar mijn vrouw was helemaal niet blij met de prijs. Is dit een nieuwe of een gereviceerde?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.