Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: bestellen in de UK

bestellen in de UK

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje terug via dit forum de buitenlandse webshop http://www.rutlands.co.uk/ gevonden.
    Dus ik had al weer een lekker lijstje bij elkaar gesprokkeld wat lijm,Lijmklemmen en nog wat klein spul tja en toen betalen ik had dus een creditcard nodig. En die heb ik dus niet. Maar nu las ik ergens anders dat je via rutlands ook zonder creditcard kan bestellen.
    alleen wilde dat bij mij niet erg lukken. Want ik kon ook niet eens kiezen hoe ik wilde betalen.

Iemand van juli ervaring met rutlands en bestellen zonder creditcard in de UK ?
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Het maestro logo staat er ook bij, en die staat op een normale bankpas. Geen paypal geloof ik.

Ja inderdaad maar als ik een bestelling plaats en dan bevestig krijg ik dit scherm.
    rutland.jpg
    Dus ik heb geen idee wat ik daar moet invullen?

Stuur ze eens een mailtje; dat werkt vaak heel verhelderend
    Mooie shop trouwens, heb lekkerbarend naar diverse items zitten kijken.
    Houterig mannekke

Goed idee. Ik heb ze net een mailtje in gebrekkig engels gestuurd dus ik hou juli op de hoogte.

We wachten rustig af
    Houterig mannekke

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iedereen en niemand Bekijk Berichten
    Ja inderdaad maar als ik een bestelling plaats en dan bevestig krijg ik dit scherm.
    rutland.jpg
    Dus ik heb geen idee wat ik daar moet invullen?
    In dat scherm moet je bij Kaartnummer je Creditcard nummer in vullen (staat op de voorkant, is 4 keer 4 cijfers).
    Bij vervaldatum de datum die op de voorkant staat (achter de tekst "Valid Thru").
    En bij CVV/CVC het 3 cijferig nummertje wat op de achterkant staat, net onder de magneetstrip, rechts van het vakje waar je je handtekening hebt gezet.
    Ik heb Mastercard en rechts van mijn handtekening staan 4 cijfertjes IN het vakje met handtekening, 3 cijfers in een wit vakje naast het vakje waar de handtekening in staat. De 3 cijfers in het witte vakje is het CVV nummertje .

Oh wacht, je wil zonder Creditcard betalen.
    Naja, je zit nu dus in het scherm voor Creditcard betalen. Dus vermoedelijk heb je ergens een verkeerde keuzeveld aangeklikt waardoor je toch naar de Creditcard betaling wordt doorgestuurd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Okke Bekijk Berichten
    In dat scherm moet je bij Kaartnummer je Creditcard nummer in vullen (staat op de voorkant, is 4 keer 4 cijfers).
    Bij vervaldatum de datum die op de voorkant staat (achter de tekst "Valid Thru").
    En bij CVV/CVC het 3 cijferig nummertje wat op de achterkant staat, net onder de magneetstrip, rechts van het vakje waar je je handtekening hebt gezet.
    Ik heb Mastercard en rechts van mijn handtekening staan 4 cijfertjes IN het vakje met handtekening, 3 cijfers in een wit vakje naast het vakje waar de handtekening in staat. De 3 cijfers in het witte vakje is het CVV nummertje .

Oh wacht, je wil zonder Creditcard betalen.
    Naja, je zit nu dus in het scherm voor Creditcard betalen. Dus vermoedelijk heb je ergens een verkeerde keuzeveld aangeklikt waardoor je toch naar de Creditcard betaling wordt doorgestuurd.
    Heb ook even gekeken op de site, en bovenstaande pagina is de enige, er is geen keuze mogelijk.
    Ben benieuwd wat het mailverkeer opleverd
    Houterig mannekke

In Engeland kan je ook met Debit cards betalen (onze bankpassen zeg maar), maar ik vermoed zo dat je vanuit het buitenland alleen met Maestro credit cards kan betalen (bijvoorbeeld een ING credit card). Je kan contact opnemen met Rutlands en dan een vooruitbetaling doen via IBAN als ze je vooraf een factuur sturen. Dat is net zoals hier een betaling via online bankieren, alleen dan naar het buitenland. Aangezien we toch allemaal onze rekeningnummers gaan inruilen voor IBANs kunnen we er maar beter aan gaan wennen

Ik heb dus een reactie gekregen van rutlands daarin stond inderdaad dat je ook kon betalen via een Debit card ik kreeg de volgende reactie.

Dear Mr. Dijke,

Thank you for your email.

We can only accept payment via credit or debit card and also BACS payment.

I have attached a BACS details to this email if you wish to do a direct bank transfer.

I welcome any further questions you might have.

Kind Regards

Hier uit dacht ik al begrepen te hebben dat je inderdaat ook via je bankpas kan betalen. Alleen hoe is me dan nog niet helemaal duidelijk.
    Wel kreeg ik in een bijlage nog wat gegevens mee gestuurd. Wat dan na het lezen van de bovenstaande reactie door ArtHarg. Het Iban nummer en nog iets wat je daarvoor nodig hebt blijken te zijn. Alleen is me nu nog niet helemaal duidelijk hoe dat in zijn werk gaat.Moet ik mijn bestelling dan via de mail plaatsen. En krijg ik dan een soort referentie code die ik moet vermelden bij het overmaken van het geld?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten