Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Earcups maken van hout

Allereerst ik heb twee linkerhanden en heb verder ook niet heel erg veel met hout verwerken (hoewel ik het wel heel erg mooi vind). Ik heb alleen een paar vragen met betrekking tot iets maken van hout, maar ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus doe ik het maar in dit algemene forum.

Ik heb een koptelefoon gekocht en wil daarvoor twee houten cups kopen/maken. Deze zijn meestal gemaakt van mahonie hout en zien er zo uit.

Ze vragen daar ruim 95 dollar voor (zonder verzendkosten).

Wat ik mij afvraag is of ik dit ergens in Nederland goedkoper kan laten maken als ik met de afmetingen kom en zelf voor het hout zorg en de afwerking. Zo ja weten jullie wat adressen van mensen die dit willen doen en een plek waar je blokjes hout kan kopen die hiervoor gebruikt kunnen worden?

Alvast bedankt!

(Ga ik nu weer verder kijken naar de wonderbaarlijke creaties op deze site)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Nou, dat moet toch zeer goed te doen zijn ? Ik weet wel een aantal mensen die dit piekfijn voor je kunnen maken hoor !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman Bekijk Berichten
    Nou, dat moet toch zeer goed te doen zijn ? Ik weet wel een aantal mensen die dit piekfijn voor je kunnen maken hoor !!
    Dat is natuurlijk mooi om te horen, maar kan het dan ook goedkoper dan op die website staat?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Geen idee, dat zou je met diegene moeten bespreken. Er zijn vast wel een boel forumleden die je hiermee kunnen helpen. Ik ken er best een aantal die ook werk in opdracht maken.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten