Guitaar CD-rek

irtamos

Actieve deelnemer
20 okt 2012
56
0
Ik ben leraar houtbewerking en heb een nieuw project gemaakt. Het basisidee is gewoon een guitaar, waarin verschillende houtsoorten zijn verwerkt en vooral met diverse verbindingen zoals zwaluwstaart, half hout verbindingen, open pen en gat. Ik heb hoofdzakelijk restjes hout gebruikt zoals: eik, beuk, es, wenge, padouk, afzelia, merbau, meranti. Nu heb ik een vraag voor de forumlezers. Hoe zouden jullie dit project kleuren, beitsen, boenen, vernissen ? Welke producten zouden jullie gebruiken? Lijnolie, boenwas, vernis ... Alle tips zijn welkom!
 

Bijlagen

  • 6874 (11).jpg
    6874 (11).jpg
    61 KB · Weergaven: 101
  • 6874 (10).jpg
    6874 (10).jpg
    65,2 KB · Weergaven: 101

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Leuk idee zo'n gitaar-cd-rek !!! Ik zou neigen naar een hardwax-olie. Osmo verkoopt deze , ik heb de laatste tijd wat geprobeerd met BlueDolphin. Voor mijn gevoel werkt de hardwax van BlueDolphin iets prettiger. Qua finish is het te vergelijken. Heb nog iets van 4 blikken staan,machtig mooi spul.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.