The Ligno has Landed

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Afgelopen woensdag was er eindelijk tijd om de rit naar Munchen te maken om de ligno op te halen die bij Mike Tingey werd aangeboden.

Na een hotel te hebben gebruikt haalde Mike mij af een reed voor naar zijn werkplaats/cursusruimte. een perfecte service

Tja de draaibank was als is beschreven in nagenoeg nieuwstaat even wat tijd gemaakt om wat spaanders rond te laten vliegen, de deal was rond en een draaibank rijker.

Tijd voor de koffie een praatje en natuurlijk zijn machinepark bekijken waar ik likkebaardend mijzelf in een eldorado waande.

aanwezig waren de steinert gamma en optimo, de killinger 1400 en 1500 waar een prachtige schaal de finising touch kreeg, en een 2 tal kleine jet draaibanken, en natuurlijk alle randapparatuur die men zoal nodig heeft.

Maar ja de tijd dringt nog 8 uur rijden naar huis dus veel te vlug werd afscheid genomen nu met de ligno in de laadruimte. even overwogen om de rit in terug in de laadruimte door te brengen :p

Bedankt Mike.

Inmiddels staat de draaibank in de toekomstige werkplaats/garage een ruimte van 6x6mtr die hiervoor ingericht wordt.

Okay tijd voor een foto jongens zonder foto is het niet gebeurd :)

ligno 005.jpg

Tja de jacht op randapparatuur is geopend.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Een waardevolle en zeer degelijke aanschaf waar je je hele leven van kunt genieten en hopelijk wij van je draaikunst.
Als ik wat voor je kan betekenen dan hoor/zie ik het wel. Ook al was het maar een mooi stukje hout.
vr.gr. Jan Pranger.
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Dat ziet er inderdaad erg goed uit! Ik ben erg benieuwd naar je eerste projecten op deze draaibank!

Rene
 

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Wat een mooie bank.
Wat zul je daar een plezier aan beleven.

Ik ben benieuwd naar het eerste resultaat.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
@iedereen bedankt voor de leuke reakties, dat werkt motiverend.

Helaas duurt het even voor ik een werkstuk zal kunnen tonen, frustrerend maar ik heb nog niet 1 beitel in huis. :eek:

verder zal ik eerst mijn tijd moeten stoppen in het inrichten van de werkplaats.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.