Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

The Ligno has Landed

Afgelopen woensdag was er eindelijk tijd om de rit naar Munchen te maken om de ligno op te halen die bij Mike Tingey werd aangeboden.

Na een hotel te hebben gebruikt haalde Mike mij af een reed voor naar zijn werkplaats/cursusruimte. een perfecte service

Tja de draaibank was als is beschreven in nagenoeg nieuwstaat even wat tijd gemaakt om wat spaanders rond te laten vliegen, de deal was rond en een draaibank rijker.

Tijd voor de koffie een praatje en natuurlijk zijn machinepark bekijken waar ik likkebaardend mijzelf in een eldorado waande.

aanwezig waren de steinert gamma en optimo, de killinger 1400 en 1500 waar een prachtige schaal de finising touch kreeg, en een 2 tal kleine jet draaibanken, en natuurlijk alle randapparatuur die men zoal nodig heeft.

Maar ja de tijd dringt nog 8 uur rijden naar huis dus veel te vlug werd afscheid genomen nu met de ligno in de laadruimte. even overwogen om de rit in terug in de laadruimte door te brengen

Bedankt Mike.

Inmiddels staat de draaibank in de toekomstige werkplaats/garage een ruimte van 6x6mtr die hiervoor ingericht wordt.

Okay tijd voor een foto jongens zonder foto is het niet gebeurd

ligno 005.jpg

Tja de jacht op randapparatuur is geopend.

Een waardevolle en zeer degelijke aanschaf waar je je hele leven van kunt genieten en hopelijk wij van je draaikunst.
    Als ik wat voor je kan betekenen dan hoor/zie ik het wel. Ook al was het maar een mooi stukje hout.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Mooie aanwinst, daar ga je vast heel veel plezier aan beleven!!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Dat ziet er inderdaad erg goed uit! Ik ben erg benieuwd naar je eerste projecten op deze draaibank!

Rene

Wat een mooie bank.
    Wat zul je daar een plezier aan beleven.

Ik ben benieuwd naar het eerste resultaat.

Hele mooie bank. Veel plezier ermee

Een beer van een draaibank. Vind het alleen jammer dat de draaibank niet in mijn werkplaats staat

Gefeliciteerd met de aankoop, en veel plezier met het ornamentdraaien,

André

@iedereen bedankt voor de leuke reakties, dat werkt motiverend.

Helaas duurt het even voor ik een werkstuk zal kunnen tonen, frustrerend maar ik heb nog niet 1 beitel in huis.

verder zal ik eerst mijn tijd moeten stoppen in het inrichten van de werkplaats.

Fijn dat het gelukt is. Mike is een toffe vent.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @Edjebel : Je mag hier wel wat lenen hoor...
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten