mooie werkbank machinetafel filmpje

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Volgens mij is dit een videofilm van BenchWorks, een lid van dit forum.
Misschien die een PB (Persoonlijk Bericht) sturen voor een antwoord op je vraag.

Dat was ik inderdaad! De rails die ik gebruik komen gewoon van de Brico (idem als Gamma, maar ik weet niet of gamma ze ook hebben)
Het zijn gewoon gordijn rails, ze zijn dunner dan echte T tracks, maar het werkt blijkbaar evengoed zolang je ze netjes gelijk infreesd met de oppervlakte.
 

Wilmar

Actieve deelnemer
26 feb 2011
31
1
Van Beijeren in Alphen aan den Rijn kan ze leveren, heb ze daar ook gekocht.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Erg mooie werkbank, maar wel kosten en arbeidsintensief.
Heeft iemand wellicht deze plannen al digitaal? Ben heel benieuwd naar de uitvoering van sommige zaken.
 

ricardovm

Nieuw lid
7 nov 2011
18
0
Kan iemand mij vertellen wat voor toplaag er op dat werkblad zit?
Het lijkt op beton multiplex?!?
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Dat was ik inderdaad! De rails die ik gebruik komen gewoon van de Brico (idem als Gamma, maar ik weet niet of gamma ze ook hebben)
Het zijn gewoon gordijn rails, ze zijn dunner dan echte T tracks, maar het werkt blijkbaar evengoed zolang je ze netjes gelijk infreesd met de oppervlakte.

Heel leuk filmpje en ik kan nog wat leren van je netheid in de werkplaats:D
Engelstalig filmpje, door een Nederlandstalige met op de achtergrond een Waalse radio, echt een veelzijdig vakman;)
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
Heb deze morgen gordijnrails gekocht bij Brico.
De producent is Roy Products, type R.817, rail alu anodise U AVR1,
1.60x1.00x250 cm kostte 14.99 €.
 

werkbank

Actieve deelnemer
30 dec 2012
404
0
betekom belgië
Brico is een doe-het-zelfketen in België, maar de producent van de gordijnrail is Roy Products.
Misschien worden deze door een andere winkelketen in Nederland op de markt gebracht.
jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.