Toch maar even voorstellen.

aadc

Nieuw lid
12 okt 2012
4
0
Mijn naam is Aad 42 jaar kom uit rotterdam.
In 1986 LTS bouwtechniek afgerond diploma timmerman meubelmaker gehaald en meteen de bouw in gegaan.
Helaas maar een half jaar als timmerman gewerkt want ze hadden een tegelzetter nodig.
Heb leren tegelen van mijn oom die daar ook werkzaam was.
Leuk vak maar ik wilde toch weer met hout werken.
Ben nu inmiddels al 16 jaar in dienst bij een bedrijf waar ik onderhoud van het pand verzorg en decors maak.
Leuke baan maar heeft verder niets met meubels maken van doen en dat is wat ik graag doe.
Heb helaas niet de luxe van een werkplaats thuis, nadeel van een bovenwoning.
Wil toch weer eens wat leuke dingen gaan maken alleen moet dat dan wel op kleine schaal.
Ben vorig jaar begonnen om een nieuwe salontafel te maken voor ons thuis en dat beviel me wel.
Struin sindsdien allerlei forums en houtbewerkings sites af om ideeen op te doen voor kleine projectjes.
Dit is het enige nederlandse forum waar je gewoon genoeg info kan vinden, dus ik dacht ik registreer me en wie weet.


Groet,

Aad
 

aadc

Nieuw lid
12 okt 2012
4
0
Aad welkom op het forum, heb je al iets gemaakt om te laten zien? een klein projectje.
Hugo

Bedankt.
Genoeg kleine projectjes gemaakt maar allemaal voor een ander dus niet meer hier in huis.
Zal eens kijken wat ik nog op kan snorren.
 
Laatst bewerkt:

aadc

Nieuw lid
12 okt 2012
4
0
Hallo Aad, ben heel benieuwd naar je plannen.
Heb je voorkeuren qua ontwerpen??

Plannen altijd maar of ze haalbaar zijn dat is de vraag.
Plannen zijn kistjes, kleine kastjes en allerlei andere handige kleine dingen voor in het huis.
Maar voorlopig even niets ben druk met de trap. lijm verwijderen van een open trap is toch lastiger als ik dacht haha.
Ben daar al 2 weekeinden mee bezig dus als dat klaar is ga ik weer eens nadenken wat ik voor leuks kan maken.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.