Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: DUO-racers

DUO-racers

Hey iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een post gemaakt over een autotje dat ik voor een vriend had gemaakt: http://www.woodworking.nl/showthread.php?5520-Race-auto

Mijn nicht uit Canada is afgelopen 3 weken op bezoek geweest in Europa en heeft vanochtend 2 nieuwe autotjes mee naar huis gekregen van mij, eentje voor mijn neefje (van andere nicht) daar en eentje voor de bezoekende nicht!

De werkwijze is identiek als de voorgaande auto, maar nu heb ik gewerkt met verschillende kleuren in de body (racestrepen!) en wat rode verf.

Het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf

bestuurders met rode helm:
    P1150703.jpg

de retro en de moderne:
    P1150686.jpg

retro:
    P1150698.jpg

zijaanzicht retro:
    P1150699.jpg

zijaanzicht modern: (pas op, de retro-auto staat vlak achter de modernere)
    P1150700.jpg

(ook hier weer: ontwerp en uitvoering door Sam Ponette)

Ha Sam
    Ik zou als kind een gat in de lucht springen. Stevig speelgoed wat niet na 10 seconde kapot is. Vooral de gril is een plaatje

HG Hugo

Sam dat ziet er leuk en solide uit.

Prachtig.
    Bijna te mooi om mee te spelen.

Daar gaat iemand heel blij mee worden.

Heel goed gedaan Sam, de radiatorrooster is zeker een mooi detail. Die kids gaan er heel blij mee zijn.

super die Racers mooi gemaakt

bedankt

Ja, met die grill ben ik erg blij! lang leve de langgatboor alleen mag het voor mij wel iets strakker afgewerkt zijn volgende keer (nu 9 uur per auto in avondschool, dus snel gewerkt)

Van het vorige model heb ik van de pa nog meegekregen dat zijn zoon erop is gaan staan en de auto leeft nog zonder schade! Het zoontje wel iets minder, het bolt net iets te goed
    Laatst gewijzigd door SamPonette; 16-10-12 om 01:12.

Ik vind ze prachtig en denk dat ik ook maar eens zo iets ga proberen samen met mijn zoon, die is net 7 geworden. Hoe groot zijn deze Sam??

jaap

Dag Jaap, bedankt voor het compliment

afmetingen van het eerste autotje (in het vorige topic, deze ben ik vergeten op te meten, ik heb alles op het zicht gedaan):
    wielbasis 140 x 120 mm
    body 220 x 70mm
    hoogte 50 achter, 20 vooraan (zonder wielen)
    diameter bestuurder 35 mm

VOOR IEDEREEN DIE OOK EEN AUTO WIL MAKEN:
    Doe gerust, zolang je er geen geld mee gaat verdienen vind ik het prima als je mijn autotjes als voorbeeld neemt. Ik vraag maar 1 ding in ruil: FOTO'S!
    Laatst gewijzigd door SamPonette; 16-10-12 om 08:54.

Forum Rechten