Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Exclamation Graag wat meningen van de forumleden

Beste forummers,

Graag jullie mening en ideeen over 2 dingen:

1. We hebben een aantal postings (draadjes) op ons forum, die meer dan de moeite waard zijn om ze een aparte rubriek te geven. Het zijn o.a. de prachtige series over handgereedschap, maar ook b.v. een aantal van Tuoh, Henk Verhaar etc. die zulke leuke en waardevolle informatie hebben, dat ik ze graag apart zou willen hebben in een rubriek om. Welke postings er in komen gaan we met elkaar bespreken, maar allereerst graag een pakkende naam voor de rubriek en niet te oubollig. Beginnersrubriek dekt niet de lading, gouden rubriek is teveel pensioanado, maar laat maar horen. Maar ik vind echt dat we de kennis postings extra moeten koesteren.

2. We hebben het marktplein en vandaag heb ik er weer 1 moeten verwijderen die bedrijfsmatig allerlei spullen aanbood, zonder verder iets voor het forum te doen. Dat is tegen de regels, vandaar. Maar hebben jullie behoefte aan een commercieel marktplein, dus waar bedrijven gewoon hun spullen op aan kunnen bieden, en dan gescheiden van koop en verkoop van forumleden.

jaap

Iets als 'Vakwerk of 'Vakmanschap''?

1. Handleidingen?

2. Comericieelen toelaten tegen bv betaling van 50 euro per maand, met een minimale afname van 3 maanden.
    Geen speciale privileges geven, en forum leden mogen het recht hebben om te klagen over eventuele slechte producten of handelswijze.
    Maximale postings/aanbiedingen 1 keer per maand in hun eigen rubriek.
    Bij te veel klachten verwijdering zonder terugbetaling.
    De helft van de inkomsten voor Jaap voor forum kosten, de andere helft naar een gereedschaps project in Afrika, waar we als forum bv nieuw gereedschap heen zenden.

Athanor
    Guest
    Ik stel voor en rubriek te maken die we "Het Gilde" noemen. Daar mag dan niet vrijuit in geplaatst worden, leden kunnen draadjes voordragen voor plaatsing aan de beheerder of een commissie van deelnemers.

Fons
    Laatst gewijzigd door Athanor; 13-10-12 om 15:21. Reden: Typo

Liever geen commercie op dit forum, tenzij de beheerkosten voor het in de lucht houden van dit forum de pan uit rijzen. Bovendien: daar hebben we marktplaats voor...

Erg goed om een aparte rubriek op te richten. Ik vind vakmanschap wel een leuke, al denk ik dat "voorbeelden" ook voldoende de lading dekt.
    [i:15larkvr]Roads? Where we're going, there are no roads...[/i:15larkvr]
    [url:15larkvr]http://www.houtwaerdt.nl[/url:15larkvr]

Het voorstel van Fons spreekt mij ook wel aan, houd je te allen tijde controle over de plaatsing van de postings
    vriendelijke groet,
    Albert
    Website
    Meubelwas
    Waterbeitsen

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Misschien is "Het Ambacht" of "Ambachtelijke Zaken" een mogelijkheid.

Ja eens, een categorie met de goldies en een tweede waar je nominaties in kunt posten. Als de nominatie gehonoreerd wordt de draad in de nominatie categorie deleten om een en ander overzichtelijk te houden. Indien binnen x dagen niet gehonoreerd ook deleten uit de nominatiefolder.

Commercie waarom niet, commercieel marktplein toch niks mis mee, als het separaat is dan hoef je niette kijken als je niet wilt. Waarom niet?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

"De klassieken"? Dat kan zowel op postings als op technieken wijzen.

Puur commerciële postings zonder verdere betrokkenheid bij het forum? Van mij hoeft 't niet. Voor je het weet staat er de zoveelste steigerplankenboer. Als het er al komt: graag in een aparte rubriek die wordt uitgesloten van activity.php

1. Vakkennis

2. Hierbij sluit ik mij aan bij het antwoord van zweihaak.

groetje marc

Forum Rechten