Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

waar kopen jullie schuurpapier en lamello's

Bij ons hier in de bouwmarkt is de keuze heeeeel erg beperkt.
    Ik kan 20 lamello's kopen voor 5 euro ofzo.
    beetje aan de prijs dus.
    Hetzelfde geldt voor schuurpapier. Wat ze hebben is na 3 keer schuren op.

Wat zijn jullie ervaringen met (online) winkels voor het kopen van dit soort zaken?
    Misschien ook wel iets voor schroeven?

Gr Joost

Ik werk zelf als bijbaantje bij praxis en daar kan ik makita lamello's bestellen dan ben ik voor 1000 stuks ongeveer 40/50 euro kwijt uit me hoofd gezegt dit kunnen ze bestelle vanuit de makita lamello's

en voor schuurpapier zoek ik nog een alternatief met een goede prijs/kwaliteit

Ik heb ooit een doos van 1000 stuks of zo bij Baptist IJzerwaren en Gereedschap in Arnhem gekocht. De prijs weet ik niet meer, maar het was vele malen goedkoper dan je voor zakjes van 20 stuks betaalt. Bel ze anders even.

Ik haal mijn lamello's ook bij Babtist. Schuurpapier is lastig, wat moet je schuren? Je hebt nogal verschillende soorten werk / papier!

Schuurpapier en goed advies haal ik bij een nabije verfspeciaalzaak: Nama. Allerlei soorten hebben ze. Zitten volgens de webpagina in Arnhem, Didam en Venlo.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Lamello's haal ik bij de plaatselijke meubelmaker. Daar kopen ze die per 10000 tegelijk. Scheelt enorm in de prijs dus. Wil best een zakje voor je ophalen.

Schuurpapier blijft een lastig verhaal. Ik ging van Festool eigen merk naar Ecotools naar Norton naar Wurth en nu Abranet......Lastig verhaal. Ik gebruik het alleen voor het schuren van hout maar dan zit er nog steeds verschil tussen alle soorten. De ene schuurt heerlijk op essenhout maar weer erg slecht op teak..... Schuurpapier koop ik meestal online, altijd wel even goed zoeken naar de aanbieder met de meest gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Schuurpapier haal ik in t,Harde het is snijrestant van de rol.
    De laatste keer 5 rollen voor een tientje.
    Rollen zijn ongeveer 2cm breed en ongeveer 30cm doorsnee.
    Er is een beperkt aantal gradaties, maar op de draaibank is het heel fijn werken.

Voor deze prijs (5 euro) lever ik je 100 lamello's (of ander aantal)
    Komen alleen verzendkosten bij.

Wat voor schuurpapier wil je? Vellen of aan de rol en welke korrel.
    Ook in schroeven zit heel veel verschil: lengte, dikte, soort.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doubjj20 Bekijk Berichten
    Bij ons hier in de bouwmarkt is de keuze heeeeel erg beperkt.
    Ik kan 20 lamello's kopen voor 5 euro ofzo.
    beetje aan de prijs dus.
    Hetzelfde geldt voor schuurpapier. Wat ze hebben is na 3 keer schuren op.

Wat zijn jullie ervaringen met (online) winkels voor het kopen van dit soort zaken?
    Misschien ook wel iets voor schroeven?

Gr Joost

ik koop ze altijd bij http://www.mzsgereedschap.nl/accesso...mello-koekjes/ Schuurpapier dat wisselt nogal. nonpaintstore.nl haal ik vaak me schuurpapier.
    Ik koop veel cq bijna alles online ivm prijs en ik heb altijd alles netjes binnen gekregen. Dus bij mij alleen goeie ervaringen.

En schroeven koop ik ook vaak online, maar het is maar net wat je zoekt en hoeveel je er nodig heb.
    Laatst gewijzigd door noobzr; 05-10-12 om 11:04.

Forum Rechten