Inca major combi aankoop advies

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Mannen, mij is een hele mooie inca major combi aangeboden, een zaagtafel, met ripfence en mitre dingesapparaat,heb hem nog niet in the flesch gezien, maar op de foto's ziet e.e.a. er goed onderhouden uit.

Nu is natuurlijk mijn vraag: wat mag een dergelijke machine in een goede technische staat kosten?
Groet: Wupsie :)
 
Laatst bewerkt:

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Heb na wat gemail heen en weer met de eigenaar wel zin om e.e.a. te gaan bekijken.
Je kunt met dit tafeltje 58 cm breed zagen, das wel mooi natuurlijk :)
Volgens de verkoper bevind de machine zich in technisch uitmuntende staat; geen enkele speling op de onderdelen.

Klinkt natuurlijk allemaal heel positief, maarrrrrr :)
De vraagprijs is 550 euro, en met een dergelijk budget is er ook genoeg anders tekoop op de tweedehands markt natuurlijk.

Wat mij persoonlijk erg aantrekt aan deze machine is de kwaliteit die er als het ware van af spetterd.

Wat is wijsheid??
Alvast bedankt voor jullie input.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.418
685
Emst
Ja, wat is wijsheid.

Ik heb een Inca Major met een langgatboor, incklusief een beukenhouten onderstel voor ongeveer €200.
Ik heb hem nu ongeveer 3 jaar en bevald goed.
Een eiken tafelblad van ongeveer 5cm dik gaat hij zonder meer door.
Vind je de motor te licht dan hang je er gewoon een zwaardere motor onder.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Tja, voel mij een beetje de kluns van de klas in deze materie
Iedereen die ik spreek over inca gear heeft het voor een appel en een ei aan kunnen schaffen.
De aanschaf van een vlak/vandiktebank wil ook maar niet vlotten.......:)
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Kijk, wachten is een optie, hoef er mijn brood niet mee te verdienen, dus dat is geen probleem.
Zit te wachten op mail an de verkoper, als de machine gereviseerd is wil ik er wel over nadenken, maar niet voor 550 euro:)
Tijd zat, en marktplaats is gewillig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.