Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

tijdschriften op internet

Ik ben eens op onderzoek uit gegaan op internet en usenet naar houtbewerkingstijdschriften en -boeken dat bleek een goudmijn.
    De oogst? meer dan 1400 tijdschriften en 400 boeken, tja heb ik weer wat te lezen.

huh zoveel ineens of heb je alle losse posts gedownload? Of is er ergens een pakket wat ik nog niet gevonden had :-)
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

een mix van 9 gb en een snuffelprogramma op keywords in 10 dagen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scheppie Bekijk Berichten
    huh zoveel ineens of heb je alle losse posts gedownload?
    je weet toch waar je ze iedere maand weg kunt halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joopvommen Bekijk Berichten
    je weet toch waar je ze iedere maand weg kunt halen.
    Stelletje houthackers...

Geen idee waar die iedere maand weg te halen, iets met piraten?

Ik vond wel een link naar 35 jaar Fine Woodworking (1975-2010), 209 nummers. (link)
    Moet nu nog ontdekken hoe ik die met Down-Them-All (een Firefox extensie) kan downloaden...

Als dat lukt, mag de winter beginnen

Bedankt noobzr,

Spotnet was nieuw voor mij. Na wat zoeken blijkt dit een windows ding te zijn. Ik werk met Linux... In Linux kan ik het equivalent (?) Spotweb installeren, maar dat vraagt weer 190MB extra schijfruimte. Mijn systeem is nu razend snel, o.a. omdat ik niets overbodigs meesleep, dus nee, voorlopig installeer ik dit niet, ook al omdat de resultaten in de zoekmachine vooral over bugs en andere problemen gaan. Maar toch bedankt voor het meedenken!

Bert

kan ook via het internet. spotplanet.org dan alleen nog een newsleecher voor linux zoals sabnzb.

Joop, waar kun je die ieder maand halen?

Bij de bladenhandel denk ik.....
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Probeer woodworkens heaven eens..... http://www.cro-wood.com/
    Je hebt geen tijd meer voor andere zaken......

Forum Rechten