Rotex

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
297
9
Heist o/d Berg
Te snel vertrokken, er moest dit nog bij : Foto 1 is een stuk dat mijn vrouw geschuurd heeft, de hoeken mag ik doen. Foto 2 : originele staat.
Fotos 3 & 4 :eek:p de eerste verdieping ( étage) moeten de plankenvloer en de planchetten tegen het dak ook gevernist/geschilderd worden. De schuurmachines zullen overuren moeten maken....
Oh ja, de muren die ruw gepleisterd zijn moeten ook een beetje worden afgevlakt....
Een facelift voor het ganse huis, ik heb alvast een nieuwe stofzuiger bijgekocht, een.......Festool (of wat dacht je) 26CTL.
Ik denk dat ik de raad van André ga volgen : minimaal schuren en maximaal verven.
gr,
Danny
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Wat een zegen hier: wij hebben allemaal mooi vlak gestuukte muren, en onze plafonds zijn van gips :)
Heb ooit met een maat een oud huis opgeknapt, stonden we dagen en nachten te schuren, op een gegeven moment was ik het goed zat,maar goed: toen hadden we ook geen stofafzuiging.

Het resultaat was wel mooi, alleen jammer dat de dame des huizes na een jaar besloot om te redecoraten, ...tssss.... alle schuurwerk weggewert achter panelen en gips, vond haar toen eventjes niet zo lief :) :)
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
297
9
Heist o/d Berg
Ik heb ook even gedacht aan een 'vals plafond', dwz een Gyprocplaat of plastic planchetten ertegenaan schroeven. Waarschijnlijk is dat vééél minder werk, maar ik zie nu eenmaal graag hout:eek:
gr,
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.