Salontafel

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Hallo allemaal,

na een periode van flinke ruzie met mijn computer zijn hier dan een tweetal foto's van het eind resultaat.

DSC05180.jpgDSC05179.jpg

De reacties zijn positief en ach zo af en toe wordt ik aangekeken door een terror-konijn of een andere creatie.....:D

Al met al een geslaagd projectje; veel geleerd (zowel in praktijk als via dit geweldige forum) en weer een mooi stukje hout in de woonkamer!

Groeten G.A.V.
 

Pascal

Actieve deelnemer
27 dec 2011
178
1
Luxemburg
Die onderliggers zijn er gewoon voor de mensen met een konijnenfobie :D.
Alle gekheid op een stokje, dit is gewoon een prachtige tafel: hoe vakmanschap een kunstwerk van de natuur tot volle expressie brengt.
Chapeau!
Pascal
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Bedankt voor de positieve reacties allemaal!! :D

@MaartenS; de onderzetters zijn gekocht door mijn vriendin bij één of ander creabea-winkeltje. Ze zijn van vilt. Misschien zelf nog wel te maken denk ik....

Groeten G.A.V.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Super mooi geworden! De tekening in het hout is gewoon een abstract kunstwerk, je kunt er naar blijven kijken!
 

RichardDrempt

Actieve deelnemer
13 mrt 2012
128
0
Drempt
Wauw... wat een mooi stuk hout zeg, zelden gezien zo.
En echt heel prachtig wat je er van gemaakt hebt, leuk ook om te zien hoe het tot stand is gekomen.
Ik als beginnende houtbewerker kan hier veel van leren.
bijvoorbeeld de verstek gezaagde poten, 44 ipv 45 graden, etc...
 

Erik Schreurs

Actieve deelnemer
17 okt 2014
59
0
Zeer mooie tafel !! leuk om door dit topic heen te scrollen terwijl ik alleen maar op zoek was naar wat info over rampa moeren haha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.