<<<<<Oproep>>>>>

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Houtwormen; bij deze een verzoek van mijn kant.
Zou het mogenlijk zijn dat ik op een goede dag bij iemand, wonende in de provincie Groningen, kan kijken naar het gebruik van een vlak/vandiktebank??

Ben gewoon erg benieuwd, en aangezien potentiele te koop aangeboden exemplaren in de buurt dun gezaaid zijn, lijkt mij dat een mooie gelegeheid om eens aan deze techniek te snuffellen.

Het in the flesh leren kennen van een forum lid is natuurlijk ook heel erg leuk.
Ik hoop op een positieve reactie :)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Mmmmm....ik woon niet in Groningen maar je bent meer dan welkom om hier eens te neuzen. Ik kan je dan zelfs wel langs meerdere machines rijden bij wat kennissen. Zoals je weet heb ik zelf geen plek voor dergelijk leuk speelgoed dus ik moet altijd met de houtjes in de auto op pad
 

WoodRob

Actieve deelnemer
23 nov 2011
101
0
57
Beesd
Zou ik mee mogen met deze tour? Ik ben de aankoop van een vlak- en vandiktebank aan het overwegen, maar heb er nog weinig ervaring mee. Een blik in de keuken bij diverse eigenaren zou me zeer helpen bij het maken van mijn keuze.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
We kunnen volgens mij oa een scheppach hm 1 bekijken, een robland combi en wat chique machines van scm. Zo heb je van klein tot groot wat te zien.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Goed nieuws: morgen ga ik de houtbewerkers op de stadswerkplaats in groningen stalken :)
Morgen post ik mijn bevindingen.
 

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Bij mij staat de Hammer en Rick weet wel waar. Alleen ben ik de maand oktober afwezig. Dus evt daarna is er de mogelijkheid.

Groet Jos
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
816
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Hallo Wupsie,

Je kan altijd langs komen op de meubelmakerij, Groningen Friesland is niet zo ver! Ik heb een Emco vlak van dikte combi staan en doe er alles mee van zwaar (constructiewerk) tot het schaven van fineer. Je mag Rick wel meenemen, is die er ook eens uit.
groetjes Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.