Ook even voorstellen; rien1.

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik ben een timmerman die er inmiddels ruim 46 jaar bouwtimmeren op heeft zitten.
Door de malaise in de bouw ga ik per 1 januari 2013 ook werkeloos worden.
Ik ga dan wat veel vrije tijd krijgen dus moet ik mijn hobby's maar eens wat serieuzer gaan nemen.
Naast mijn koivijver en roofvisactiviteiten ben ik ook in het bezit van een eigen timmerwerkplaatsje, (met Robland combimaschine,lintzaag en kettingfrees).
Maar er staat ook een oude flot-jet draaibank waar ik hoofdzakelijk in de winters wel wat op gedraaid heb.
Nu wil ik vooral deze hobby wat serieuzer gaan beoefenen.
Ik ben vorige week zaterdag bij Joost Kramer geweest en heb mij daar aangemeld voor een houtdraaicurses.
Ik heb al mijn techniek zelf aangeleerd en ik ben er vast van overtuigd dat ik veel dingen verkeerd heb aangeleerd.
Ook ga ik een nieuwe draaibank aanschaften en ik wil kiezen tussen een Wivamac en een Killinger, waarbij na speurwerk op internet een Killinger KM 1500 SE een lichte voorkeur heeft.
Ik ben van plan om zaterdag 5 oktober naar de Drechslertage in Rómerberg Duitsland te gaan hier zijn beide merken aanwezig en ik hoop hier mijn keuze te maken.


Vrienelijke groeten uit brabant.


Rien1
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Rien,

Welkom op het forum. Moet je nog heel hard solliciteren? Als dat niet zo is, wens ik je veel plezier met alle vrije tijd!

groeten Thom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.