Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Grote vellen fineer op ondergrond 1200 x 2400mm diverse houtsoorten

Aangeboden: Diverse houtsoorten grote vellen fineer op ondergrond 1200 x 2400mm groot. Bijvoorbeeld heel geschikt om rond te fineren of golvend werk. Vraagprijs 45 (?) per vel.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door dopeling; 16-09-12 om 14:13.

Ik heb misschien wel interesse in een vel kersen- en/of esdoornfineer. Heb je dat ook? En waar zou het opgehaald kunnen worden?

zoals enigzins te ontwaren is heb ik er een paar vellen kersen bij zitten. Het is af te halen in Arnhem.

Sorry, ik zie er toch vanaf. Ik wilde het gebruiken voor een balie die ik aan het ontwerpen ben, maar ik kies uiteindelijk voor een andere oplossing.

Op de bovenste foto het 4de vel van boven, is dat yellow heart?

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle houtsoorten met zekerheid kan benoemen. Er zit in ieder geval Kersen bij, Beuken, essen, ik meen ook donker Noten, en ik dacht bij het vierde dat dat wellicht esdoorn zou kunnen zijn, maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.

Beste Dopeling,

Voor de longboardbouw-workshop die ik binnenkort ga geven zou het erg mooi zijn om een donker vel fineer te gebruiken.
    Is er een vel die je me aanraadt of zal ik langskomen om er een uit te kiezen?

Forum Rechten