Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Klein fout gisteren, exuses

Onze wekker staat op 6 uur, school begint nl. om 07:15, dan is het bij jullie 01:00 uur. Even na 6 las ik mijn mail, waarin 2 mails van SIDN dat o.a. woodworking.nl en woodworker.nl in quarantaine zaten. En de website op zwart grrrr. Ik dacht eerst aan een fout van mijn registrar waar ik de domeinnamen besteld heb, maar het bleek mijn eigen fout. Ik had de dag ervoor een mailtje gestuurd waarin ik 2 andere domeinnamen wilde overdragen, maar de boel doorelkaar had gehaald. Met kromme tenen gewacht tot 2 uur bkk tijd, dan gaan bij jullie de kantoren open en toen was het gelukkig vrij snel geregeld. Het kostte me wel 2x 50 euro om de domeinnamen weer uit quarantaine te krijgen. Excuses dus, ik zal wat beter opletten de volgende keer.

uw beheerder

Hey Boss, je hoort ons niet klagen. Het bestaan van zo'n mooi forum maakt ons aller leven leuker, allang mooi dat je het hebt opgelost zo snel.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Kan ik donateur worden van dit geweldige forum?????

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wupsie Bekijk Berichten
    Kan ik donateur worden van dit geweldige forum?????
    Op dat antwoord zit ik ook al heel lang te wachten
    hg Hugo

nou ik weet wel, dat als je maar veel op de advertenties klikt, (op dit forum ) dat dan een bedrag gedoneerd word voor t forum. zal niet veel zijn , maar alle beetjes helpen, dus ik zou zeggen; klik ze mensen!
    GROETJES MOOTJE

Pas maar op met veelvuldig klikken, voor je het weet markeert google ze als frauduleus en wordt de account opgeheven.

Dus: niet klikken over het klikken, proost

je hebt geen idee wat ik allemaal al heb 'gedonateerd' wupsie. (Het gaat niet alleen maar om geld, maar ook om nieuwe deelnemers)

@Dopeling, je hebt een belangrijke bijdrage geleverd aan de start van het forum, niet alleen met je geschreven bijdragen, maar voor wie Dopeling niet kennen, zijn geheim zit in zijn forumnaam. Dopeling heeft mij altijd bijzonder goed geholpen toen ik als startenden houtbewerker de enorme overdaad aanschouwde bij Baptist in Arnhem. Jullie kennen hem vast ook als Alex!!!! Oudere forumleden weten dit, maar voor de nieuwere lezers wel handig om te weten!!

jaap

Gisteren wat opruimwerk op het forum gedaan en alle software verwijderd de met het marktplein van doen had. En toen stuurde Ad Beumer me aan het eind van de middag (mijn tijd) een berichtje dat het forum niet helemaal goed werkte. Dat kostte weer nachtrust, maar het zat in de integratie van de forumsoftware en die van het marktplein. Daardoor keek de forum.php elke keer of de database van het marktplein wel bestond; maar het is weer opgelost.

jaap

Forum Rechten