voor wie op zoek is naar een andere draaibank...

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Een interessant stukje over een interessante draaibank. Als ik het goed begrijp dan kan deze draaibank een antwoord zijn voor iemand die een niet al te grote bank zoekt - omdat de bank verplaatst moet kunnen worden - en eigenlijk wil draaien als of hij of zij op een grote draaibank werkt. Daar lijkt deze bank wel geschikt voor. Kijkend naar de portenmonnee van heel veel houtdraaiers zou ik zeggen dat je - na vergelijk - wel ook wat mag verwachten een prijsverschil van 421 euro met een Woodfast. Ik denk dat een Woodfast een heel aardige bank is voor een hobbie draaier die zich in zijn schuurtje of hobbie kamer 'stationair' wil ontspannen in zijn hobbie en die zich geen One-Way kan veroorloven, of een Tekna tool.
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
ik ben niet op zoek naar een andere draaibank, maar evt een draaibank, die verplaatsbaar is dus. nu ziet dit er veel belovend uit, leuk stukje om te lezen, ik hou m zeker in de gaten, als ie tweede hands te koop is ;)
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.419
686
Emst
Ik heb hem met een bedverlenging, die ik vast gemonteerd heb op een verrijdbaar onderstel.
Vooral als je een kaarsenstandaard of handvatten wil maken, heb je deze al gauw nodig.
Het verlengstuk is ook heel precies aan te koppelen, zodat je het tegencenter en de leunspaan er moeiteloos overheen kan laten lopen.
Ik zet er regelmatig stukken boomstam in en ook dat gaat goed.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.