Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

voor wie op zoek is naar een andere draaibank...

Ik heb een tijdje gewerkt met de KS 350 FU van Schulte Drechselbedarf. Als je mijn bevindingen wil lezen klik dan op onderstaande link. Het stuk staat ook in de actieRadius van deze maand.

http://www.dehoutdraaierij.nl/galerij/Publicatie1.pdf

En jullie reacties zijn uiteraard welkom!

groeten,
    Ronald
    www.dehoutdraaierij.nl
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door dehoutdraaierij; 11-09-12 om 07:56.

Een interessant stukje over een interessante draaibank. Als ik het goed begrijp dan kan deze draaibank een antwoord zijn voor iemand die een niet al te grote bank zoekt - omdat de bank verplaatst moet kunnen worden - en eigenlijk wil draaien als of hij of zij op een grote draaibank werkt. Daar lijkt deze bank wel geschikt voor. Kijkend naar de portenmonnee van heel veel houtdraaiers zou ik zeggen dat je - na vergelijk - wel ook wat mag verwachten een prijsverschil van 421 euro met een Woodfast. Ik denk dat een Woodfast een heel aardige bank is voor een hobbie draaier die zich in zijn schuurtje of hobbie kamer 'stationair' wil ontspannen in zijn hobbie en die zich geen One-Way kan veroorloven, of een Tekna tool.

interessant stuk leesvoer inderdaad!

ik ben niet op zoek naar een andere draaibank, maar evt een draaibank, die verplaatsbaar is dus. nu ziet dit er veel belovend uit, leuk stukje om te lezen, ik hou m zeker in de gaten, als ie tweede hands te koop is
    GROETJES MOOTJE

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Oeiiii....oneway 2436....daar gaat mijn draai-hart echt sneller van kloppen....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman Bekijk Berichten
    Oeiiii....oneway 2436....daar gaat mijn draai-hart echt sneller van kloppen....
    Haha , maar daar ging het stukje niet over Rick!

Ik heb hem met een bedverlenging, die ik vast gemonteerd heb op een verrijdbaar onderstel.
    Vooral als je een kaarsenstandaard of handvatten wil maken, heb je deze al gauw nodig.
    Het verlengstuk is ook heel precies aan te koppelen, zodat je het tegencenter en de leunspaan er moeiteloos overheen kan laten lopen.
    Ik zet er regelmatig stukken boomstam in en ook dat gaat goed.

Forum Rechten