27 oktober 2012 Editie van de gitaarbouwersmeeting

superfly

Actieve deelnemer
11 mei 2008
72
4
Bussum
Ook dit jaar weer een gitaarbouwersmeeting in Barneveld
Net als vorig jaar een beurs, een expositie, lezingen&workshops en muziek.
Voor de liefhebbers van "het professionele ambacht": Dit jaar zal weer de International Luthiers School Antwerpen vertegenwoordigd zijn op de meeting door leraren en studenten en natuurlijk instrumenten. Voor diegene die het liever in de hobby sfeer houden zijn er diverse aanbieders van zelfbouwcursussen aanwezig. Hieronder het programma. kijk voor de deelnemers aan de beurs op de site www.gitaarbouwersmeeting.org


poster.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Mijn plan om te gaan staat nog steeds, het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten die ik nu alleen van het internet ken.
 

Rob Groen

Nieuw lid
11 sep 2012
10
0
Ben vorig jaar ook geweest, was erg leuk.
De amateur bouwers staan nu bij de bar ipv op het podium, dat is veel beter...hahahaha
Scheelt een stuk lopen.... wat.. je kan je bass vanaf de bar in de gaten houwen, hahahahah.... perfect.
 
Laatst bewerkt:

Rob Groen

Nieuw lid
11 sep 2012
10
0
Ik moet ook met de trein, heb zelf geen auto.
Ben er ook nog niet helemaal zeker van of ik wel ga.
Heb sinds de vorige beurs nog geen gitaar afgemaakt, ben wel al een eind, maar is nog niet af.
Maar we hebben nog een aantal weken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.