Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Mijn knutselhok

Mijn knutselhok

Ik post niet zo heel veel hier op het forum, want ik lees liever dan dat ik wat plaats haha.

Toch wou ik jullie even mijn nieuwe knutselhok laten zien. Sinds vorige week ben ik "verhuisd" van het schuurtje achter het huis (3,5 bij 2) naar de schuur naast het huis (6,5 bij 2,20). Vorige week gelijk alles geisoleerd en afgetimmerd met wat geplastificeerde spaanplaten die ik nog had liggen. De deuren moeten nog geisoleerd worden dat wordt iets voor aanstaande zaterdag. Wat lampen opgehangen en een vrij simpele tafel gemaakt van afvalhout voor de Kapex. Zie hier het resultaat.

Er moet nog wel aardig wat gereedschap verplaatst worden (al het handgereedschap etc) maar voorlopig kan ik hier wel weer aan de slag.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door MarcoZ; 05-09-12 om 10:33. Reden: ging niet helemaal goed met de foto's

Hierbij nog wat foto's van wat werk wat ik gemaakt heb. Het zijn allemaal dingen voor de postduivensport. Ik heb zelf namelijk ook duiven, en vanuit de duivenliefhebbers is er veel vraag naar broedvakken voor duiven, manden om duiven in te vervoeren etc maar de meeste duivenliefhebbers hebben 2 linkerhanden dus toen is er bij mij een lampje gaan branden...

Bijna alles is gemaakt van berken multiplex, dit is voor deze toepassing de beste keuze. De beuken latjes in de broedvakken komen bij de houttoko uit Zwolle.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Dat ziet er professioneel uit!

Men ziet dat je ook een duivenliefhebber bent,is volgens mij zeer doordacht gemaakt!
    Dat laatste ziet er mij heel handig uit .

erg professioneel
    MvG
    Chris
    If you put your mind to it you can accomplish anything

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    He Marco !!!

Mooi om eens je werkplaats eens te zien!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Iedereen bedankt voor de reacties.

Ik zou het niet professioneel willen noemen maar het is wel vrij serieus ja. Mensen kopen hun dingen bij mij vanwege de hoge kwaliteit en de afwerking. Dat behaal je denk ik makkelijker met goed gereedschap. Het is allemaal begonnen met ander gereedschap (afkortzaagje van de Aldi, tafelzaagje van de Gamma je kent het allemaal wel) maar als je toch wat serieuzer wilt werken + het werktempo wat omhoog wilt brengen dan moet je wel voor ander gereedschap gaan kijken wat ik dus ook gedaan heb. Er mogen van mij nog wel een paar dingen bij komen (een freestafel, vlak vandiktebank, bandschuurmachine etc) maar daar heb ik helaas geen ruimte voor dus moeten we het hier maar mee doen.

De deuren heb ik trouwens toch gisteravond maar geisoleerd, dan hebben we zaterdag weer tijd voor wat anders.

Mocht er trouwens iemand een lengteaanslag voor de CS 70 in de aanbieding hebben ik houd me aanbevolen. Met de tafelverbreding is de hoekaanslag niet precies genoeg meer dus ben ik al een tijdje op zoek naar een lengteaanslag maar ik vind 260 euro iets teveel.
    Laatst gewijzigd door MarcoZ; 06-09-12 om 08:06.

Bedankt voor de reactie maar dat is helaas iets te ver rijden voor mij. Versturen heb ik het zelf niet zo op via marktplaats, omdat je toch helaas nog wel eens regelmatig hoort en leest dat je bestolen wordt.

Mooie broedkasten deze zien er stukken beter uit dan diegene die ik vroeger kon kopen. (Ben alweer een tijdje geleden gestopt met duiven)

Forum Rechten