opruimen in de werkplaats

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Ik had in de garage op allerlei plekken hout liggen dat nu maar eens een goed plekje moest krijgen. De wand dus leeggehaald en er een mooi systeem opgehangen. Ik had nog behoorlijk wat wandrail elementen liggen, dus daar maar een net geheel van gemaakt. Omdat ik de wand had leeggehaald moesten de lijmklemmen een nieuw plekje krijgen, dus die direct maar netje opgeborgen. Dit was het enige plekje was nog vrij was, boven de gevelkachel. Die heb ik overigens enkele maanden geleden geinstaleerd. Dat werkt voor mij super. Wanneer ik er niet ben houdt hij de boel vorst en vocht vrij (thermostaat) en wanneer aanwezig is het snel warm en behaagelijk.

Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen..

CIMG2764.jpg


CIMG2782.jpg
 

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Ziet er netje op geruimd uit. Een kleine tip, door de warmen lucht uit de gevel kachel kunnen de houten handvatten van je lijmklemmen uit-drogen en gaan scheuren en of los gaan zitten. Ik had namelijk ook mijn lijmklemmen boven de gevelkachel hangen.


groetjes marc.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
@draainick, ik ga mijn best doen om het zo netjes te houden.. Ik heb een vrij grote garage (7x6) als werkplaats, maar die moet ik voor een stukje nog delen met de rest van de familie dus het is wel zaak dat het een beetje netjes blijft...

@Rick, ha, ik dacht wel dat je dat zou zien. Het stapeltje wordt iedere keer wat minder, maar wel een mooi plekje zo toch?

@Ed bedankt voor de tip. IK heb natuurlijk wel nagedacht over het effect boven de gevelkachel, en ik bedacht me dat van al het gereedschap de lijmklemmen het minste schade konden oplopen op die plek... ik hou het in de gaten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.