Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Scheppach Hm2 - onderdelen

Hallo

ik ben op zoek naar onderdelen voor me scheppach Hm2 combi, de tandwielen die me drukrollen aandrijven kon alleen de pdf lijst vinden van de onderdelen.. weet niet of die nog leverbaar zijn , zat zelf te denken
    om een donor machine tekopen ergens voor een mooie prijs. maar ik probeer het eerst zo even..

http://www.scheppach.nl/downloads/HM%202%20Kombi.pdf

stirnradpaar pkl , num 6100-4600/4619
    abtriebspaar, num 6200-5100

Alvast bedankt

Rohan

scheppach hm 2 combi onderdelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rohan Bekijk Berichten
    Hallo

ik ben op zoek naar onderdelen voor me scheppach Hm2 combi, de tandwielen die me drukrollen aandrijven kon alleen de pdf lijst vinden van de onderdelen.. weet niet of die nog leverbaar zijn , zat zelf te denken
    om een donor machine tekopen ergens voor een mooie prijs. maar ik probeer het eerst zo even..

http://www.scheppach.nl/downloads/HM%202%20Kombi.pdf

stirnradpaar pkl , num 6100-4600/4619
    abtriebspaar, num 6200-5100

Alvast bedankt

Rohan
    Goedenavond Rohan,

Ik heb zelf deze onderdelen besteld bij Veldpape in Kropswolde (groningen), je kan het misschien eventueel proberen bij van der Spek in Barendrecht de onderdelen zijn dus nog nieuw te koop.
    P.s. op marktplaats staat ook altijd iemand met aandrijfriemen voor de Hm1 en 2 kan je ook nog even op zoeken volgens mij zit deze in limburg.

Tjakko

Hallo Rohan
    Op onderstaand adres heb ik mijn nieuwe aandrijfrollen besteld, misschien ook wel voor andere onderdelen.
    'fa.humburg@t-online.de' altijd een mailtje waard,

HG Hugo

bedankt voor jullie info..

gr

rohan

zo heb even bij van der spek gekeken alles bij elkaar kost het 225euro... we gaan nog even verder kijken voor een donor machine
    Laatst gewijzigd door rohan; 05-09-12 om 20:31.

He 'Rohan
    225 is wel er aan de forse kant. Ik lees net een postje van Rickkoorman. Dat is geen donor maar een complete vervanger?
    Ik zou eerst toch maar eens op Marktplaats rondkijken. Op de Belgische marktplaats staan ze ook wel eens: http://www.2ememain.be/

Houd je ons op de hoogte ?

HG Hugo

tuurlijk houd ik jullie op de hoogte , heb marktplaats al afgezocht, en hier en daar een mailtje gestuurd. ik zoek zelf op ebay.de (be.nl)

gr

rohan

Goeie middag mensen , ik heb er 1 gevonden (via marktplaats), donderdag even ophalen..

Thx

Gr

rohan

Junior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    beste, heeft u nog de inklem plaatjes om de schaafmessen in te klemmen ? zou ik deze kunnen kopen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjakko Bekijk Berichten
    Goedenavond Rohan,

Ik heb zelf deze onderdelen besteld bij Veldpape in Kropswolde (groningen), je kan het misschien eventueel proberen bij van der Spek in Barendrecht de onderdelen zijn dus nog nieuw te koop.
    P.s. op marktplaats staat ook altijd iemand met aandrijfriemen voor de Hm1 en 2 kan je ook nog even op zoeken volgens mij zit deze in limburg.

Tjakko
    Dacht die ken ik niet, terwijl ik er vlakbij woon, maar argg er zijn nog bedrijven zonder internetsite.

Junior Member
    Ingeschreven
    Jul 2013
    kan je mij het adres en telefoon nr eens doorstuuren. alvast bedankt

Forum Rechten