Maankalender

kodama

Actieve deelnemer
Ik ben op zoek naar een maankalender voor het rooien van bomen die geschikt is voor onze West-Europese locatie.
Als er iemand is die over dit onderwerp mij naar historische referenties kan verwijzen zou ik erg dankbaar zijn. Ik heb het onderwerp al proberen uit te spitten maar vind weinig of geen informatie hierover hoe dit hier bij ons werd toegepast. Het is wel gedocumenteerd dat het hier over 'goede praktijk' gaat als men bomen op het juiste tijdstip kapt maar een bruikbare uitleg om dit nauwkeurig toe te passen is zeer moeilijk te vinden.

Er moeten hier ongetwijfeld wel enkele zijn die ons daar nog meer over kunnen vertellen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Misschien een beetje off-topic maar de blog van Kodama is zeer het lezen waard !! Ik vind het erg mooi om te lezen hoe iemand met zijn vak bezig is.
 

kodama

Actieve deelnemer
Bedankt voor het compliment Rick, ik vind jouw blog ook wel leuk. Vooral dat de opbrengst van je projecten naar goede doelen gaat vind ik een prachtig concept.

Ik heb nog een hele lijst van onderwerpen waarover ik wil schrijven maar spendeer liever tijd in het atelier dan achter de computer. Naast alle andere activiteiten is het niet eenvoudig om er regelmatig mee bezig te zijn, maar ik probeer
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.