Goeden avond.

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Ik ben dan op het forum een tijdje aan het lezen, maar zal me eens voorstellen, mijn naam is Rob de Vries, 59 jaar en werkzaam op een laboratorium in het ziekenhuis.
Mijn opa maakte meubelen en mijn vader was ook wel handig en die maakte bootjes van hout en nog veel meer, een handige Harrie zullen we maar zeggen.
Jaren geleden was ook de drang bij mij om te laten zien dat het mij ook wel lukte om mooie dingen te maken en kreeg door omstandigheid de ruimte om een deeltijd opleiding te doen op de meubelvakschool, met natuurlijk de opdrachten om meubels te maken en zo, alleen had ik nog geen ruimte om dat verder uit te oefenen, maar drie jaar geleden kwam een woning vrij voor ons, met een grote tuin, ik wilde dus een werk plaatsje en de buurman ook, om auto te herstellen, dus zijn we plannen gaan uitwerken en flink aan de slag gegaan tot in de late avond uren met bouw lampen, we hebben daarbij de hele tuin een halve meter omhoog gebracht, ter ondersteuning de beginfase van de tuin

374201_222811614465627_1149687884_n.jpg

Dan slaan we een heleboel over en dan komt het resultaat

IMGP0053.jpg

dit heeft met elkaar twee jaar geduurd met de aanschaf van de nodige gereedschap, wat ik nog niet had................
uiteindelijk nog hier en daar de nodige gereedschap voor zaagwerk opgekocht en gekregen met mijn verjaardag.
Uiteindelijk blijkt toch wel als je iets bouwt dat altijd weer te klein is, maar ja vrouw wild ook een tuintje dus aanpassen maar.

Nu dan de binnen kant, daar wordt flink geknutseld

IMGP0059.jpg

IMGP0060.jpg

Meubels maken is het plan, ik heb nog een tafel liggen in onderdelen om af te maken, maar daar zijn wat problemen met het blad, waar ik nog geen oplossing voor heb, wel heb ik een opdracht liggen voor steigerhouten meubelen, dus daar gaan we eerst maar mee beginnen en onderwijl een oplossing bedenken voor het tafelblad.
Verder hoop ik nog lang mooie dingen te maken.
 
Laatst bewerkt:

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
225
21
Holten
Allereerst welkom op het forum!


ik heb nog een tafel liggen in onderdelen om af te maken, maar daar zijn wat problemen met het blad, waar ik nog geen oplossing voor heb.
Wellicht kunnen wij helpen met het oplossen van het probleem aan het blad?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.