bedankt allemaal

stephanz10

Actieve deelnemer
8 jan 2012
87
0
26
beste houtexperts,

ik was een half jaartje geleden in feberuarie ongeveer van plan een houtdraaibank te kopen, maar wist er eigenlijk nog niks vanaf.

ik had toen een bericht geplaatst, en ben toen heel hard geholpen, door wie allemaal weet ik niet precies, maar ik noem een paar namen die ik me nog kan herinderen: nycel, rick koorman en jav v/d ploeg. er waren nog meer mensen die me goed hebben geholpen, maar ik weet niet meer precies wie.

op het forum waren we eruit gekomen dat de hbm 450 voor mij (en m'n protomonee) de beste keus was, sindsdien had ik ook de prachtige winkel van hbm ontdekt.

ik wil de mensen die me geholpen hebben hartelijk bedankten, anders had ik nu geen draaibank gehad, en kende ik hbm nog niet.

inmiddels heb ik ook een chuck en een boorkop erbij. ontzettent handig.

bedankt allemaal, vriendelijke groet,

stephan

ps: sorry voor de spelling, ik heb een rot toetsenbord en typ soms de snel waardoor ik per ongeluk de verkeerde letter aan tik
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Ik heb de discussie niet gevolgd maar volgens mij was de HBM 450 wel een goede keuze Stephan ;)
Zelf heb ik de HBM 450 Vario.
Gewoon een simpel draaibank waar je toch enorm veel mee kan :)

Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd! En zet je nog eens foto´s hier op de site van je draaiwerk?
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.