Is het nieuwe marktplein wel zo'n goede keuze

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

Het nieuwe marktplein wordt maar mondjesmaat gebruikt; de oude variant kende een veel levendiger beeld. Ik denk dat ik misschien toch niet de goede keuze heb gemaakt en dat we daarom maar weer terug moeten naar de oude variant. Wat vinden jullie?

jaap
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik vind dat inderdaad ook dat het oude marktplein vele malen meer gebruikt werd. Toen werd er veel meer aangeboden. Ik vermoed met dat het te maken heeft dat het nieuwe marktplein ''ingewikkeld'' in gebruik is. Lastig om uit te vogelen hoe je nu iets plaatst en hoe je een foto toevoegd. Ook is het hele venster anders kwa opbouw dan alle andere subforums op dit forum...


-voorzichtig steek ik mijn hand op als het gaat of het beter is om terug te gaan naar de oude manier
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Jaap/Baas
Ik vind zelf het nieuwe marktplein NIET makkelijk in gebruik. Ik heb er wel wat verkocht maar krijg mijn advertentie er niet meer weg. Ook lult het maar moeilijk er een mooie tekst in de advertentie te zetten. Misschien moet er een soort handleiding in het Nederlands komen. Of is het mogelijk de TAAL in het Nederlands te zetten. Er is vast wel een beetje aan te sleutelen. Ik wil er best wel wat aan hobbyen, hoewel dat meer iets voor de winter is.
Ik ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ik kijk altijd of er nieuwe berichten zijn met de knop in het menu, bij het oude forum kwamen de resultaten van het marktplein ook in beeld, nu het marktplein gescheiden is van het forum is dit niet meer het geval. Hierdoor kijk ik ook nooit meer in het marktplein...
Vond op het oude forum de optie "toon nieuwe berichten" en "toon ongelezen berichten" ook beter als nu, niet alle ongelezen berichten blijven bij mij in de lijst staan.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dat is helder, we denken er wel hetzelfde over. Ik ga per direct het oude marktplein weer openen en in het weekend het andere sluiten. Elke verandering is geen verbetering, maar op een forum waar we graag met gereedschap werken wat al honderden jaren bijna onveranderd zijn werk doet, is dat ook geen verrassing. Mijn hartelijke dank voor de reacties :).

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.