Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: even voorstellen

even voorstellen

Hallo allemaal hier op dit forum,

Ik ben Rob den Duijf. 28 Jaar jong en woon in het centrum van Amsterdam. Ik heb een kamer in ons (ik en mijn vriendin) appartement vrij gemaakt om lekker te kunnnen houtbewerken.
    Ik doe een deeltijdopleiding aan het HMC in Amsterdam. Heel leuk, maar 1 dag in de week school stilt mijn honger naar houtkrullen niet. Vandaar mijn eigen werkplekje aan huis. Misschien dat ik in de toekomst een werkplaats ga huren, maar voorlopig is dit mijn startbasis.

Eigenlijk ben ik een heel eind op weg met tools kopen en uitproberen. Ik zou nog graag een freestafel bouwen en de stofafzuiging wat optimaliseren, maar dan denk ik dat ik een aardig arsenaal aan tools heb.

Als klein jongetje had ik al een gevulde timmermansgordel en een werkbankje met bankschroef. Toen ik 10 was mijn eerste opleiding genoten bij de "houtwormclub", waar ik menig vogelhuisje en gereedschapskist in mekaar heb gespijkerd. Vanaf de middelbare school het hout een beetje uit het oog verloren, maar de interesse recent weer terug gevonden.

Ik werk momenteel als manager van een restaurant, wat mij vrije tijd geeft om over dag te klussen.

Op dit moment ben ik aan het uitvogelen hoe mijn gekochte Scheppach HM2 werkt. Toch wel een beetje een uitdaging zonder handleiding en een onderdelen lijst in het Duits. Misschien ga ik hierover wel mijn eerste vragen stellen op het forum.

Ik hoop dat ik straks een waardevolle aanvulling op dit forum kan zijn. Ik heb er zin an!

Groeten,
    Rob

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom, je hebt wel een mooie werkplek!!!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robdenduijf Bekijk Berichten
    Welkom op het forum , Robdenduif

ik krijg een foutmelding bij pogingen om de bijlage 1189 te openen. Lukt maar niet, ook niet na de vernieuwing van de pagina.
    Rick is er blijkbaar wel in geslaagd.

ornament
    http://www.houtsnijden.eu

Rob (naam genoot) welkom, ik heb ook de deeltijd gedaan in Amsterdam en vond het geweldig, ben er pas nog langs geweest met de open dag.
    Hier op het forum is een heleboel informatie te halen ter ondersteuning van je hobby en denk dat je het hier reuze naar je in zal hebben.
    Sucses

mvg Bobbie

welkom hier op het forum, enne je klinkt heel enthousiast, leuk, veel plezier hier.

ps ik kan je bijlage ook niet openen
    GROETJES MOOTJE

"Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt."

Geen idee waarom

Welkom op het forum Rob!

Je kan je foto´s ook uploaden op deze website: http://tinypic.com/
    Daarna kopieer je de code in het gele vlak onder de woorden: IMG Code for Forums & Message Boards
    Die plak je in het tekstvak hier en bij het plaatsen van het bericht word dat automatisch een foto

Forum Rechten